امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۷:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همکاری دانشگاه آزاداسلامی و دانشکده نفت وگاز گچساران/ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد گچساران شروع شد

حضور این طیف وسیع دانشجو در این دانشگاه باعث بالابردن سطح فرهنگ و دانش و پیشرفت اقتصادی از جمله رونق رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، تاکسیرانی و اجاره مسکن در این شهر می‌شود.

راه ملت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از شروع ثبت نام یدون آزمون این دانشگاه در ۶۱ رشته محل خبر داد.

اسد الله ملک زاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در ۶۱ رشته محل و همچنین پذیرش دانشجویان ارشد دکتری و رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در سال جدید دانشجو می پذیرد.

ولک زاده افزود: این واحد دانشگاهی در راستای ارائه تسهیلات رفاهی و آموزشی برای دانشجویان دانشکده نفت و گاز گچساران با این دانشگاه با دادن دست دوستی نیز مجوز ورود دانشجویان را صادر کرد.

وی با اشاره به اهداف این تعامل و همکاری، افزود: از جمله رویکردهای خوب و مثبت این تعامل این است که با قرار گرفتن دانشجویان دانشگاه دولتی و آزاد در کنار یکدیگر موجب هم‌افزایی و تبادل اطلاعات علمی در بین هردو طیف می‌شود.

* دانشگاه آزاد گچساران در زمینه سود دهی جزء واحدهای سبز دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در حال حاضر از جمله واحدهای سود ده دانشگاهی است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اکنون دارای بیش از ۲۰ میلیارد تومان نقدینگی و بیش از یک‌هزار میلیارد تومان املاک است.

ملک‌زاده نسبت درآمد به هزینه این واحد دانشگاهی را ۲ به ۱ خواند و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد گچساران در زمینه سود دهی جزء واحدهای سبز دانشگاهی است.

* ادغام دانشگاه آزاد گچساران با دانشکده نفت و گاز به صورت برد – برد 

این مقام مسئول به ادغام دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده نفت و گاز گچساران در منابع موجود اشاره کرد و  یادآور شد: ما با هدف اینکه در پیشرفت دانشکده نفت و گاز گچساران تعامل و همکاری داشته باشیم نیز با این دانشکده به صورت برد – برد در منابع موجود ادغام شدیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید این واحد دانشگاهی با جمعیت کثیری از دانشجویان بومی و غیربومی مواجه می‌شود، بیان کرد: حضور این طیف وسیع دانشجو در این دانشگاه باعث بالابردن سطح فرهنگ و دانش و پیشرفت اقتصادی از جمله رونق رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها، تاکسیرانی و اجاره مسکن در این شهر می‌شود.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/09/03 - 05:09|شناسه خبر: 14843 1518 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه