امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۳:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جوان سی سختی همسر برادر خود را به قتل رساند + تصویر

بنا به گزارشی که رسانه های محلی منتشر کرده اند، هنگام درگیری متهم با همسر برادرش ،خواهر او با جیغ زدن سعی در کمک خواستن طلبیدن از همسایه ها داشته اما وقتی همسایه ها آمدند و خواستند مانع فرار متهم شوند، متوجه چاقوی خون آلود در دست او شده و منصرف شدند.

پسر جوانی که در غیاب برادرش به خانه او رفته و با ضربات چاقو همسر برادر خود را به قتل رسانده چند ساعت پس از فرار و با شنیدن مرگ همسر برادرش خود را به پلیس معرفی کرد.
راه ملت: این حادثه حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر در روستای پاتاوه از توابع شهر سی سخت اتفاق افتاد.

اهالی کوچه با صدای جیغ های مکرر زنی جوان به سمت خانه آنها رفتند اما آنچه که پیش رویشان رخ داده بود مانع از دخالت آنها شد. در حالی که همسایه ها با تصور وقوع اتفاق ناگوار برای اهالی این خانه قصد کمک به آنها را داشتند برادر شوهر زن صاحبخانه را دیدند که با چاقویی آغشته به خون در دستش درحال خارج شدن از حیاط خانه است.

پس از فرار پسر جوان و ورود همسایه های به خانه پیکر نیمه جان همسر برادر این فرد در حالی که نیمه جان کف خانه افتاده بود مشاهده شد، که پس از ورود پلیس به جریان حادثه زن ۲۲ ساله جوان به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده در ناحیه گردن و سینه و شکم جان باخت

پس از فوت زن جوان، پرونده به دستور دادستان دکتر علی قاسمی ده چشمی با موضوع قتل عمد توسط کاراگاهان پلیس شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

ده چشمی در خصوص جزییات این قتل خانوادگی به خبرآنلاین گفت: مقتول، همسر برادر متهم است که دیروز حوالی ساعت ۵-۴بعداز ظهر در حالیکه برادرش در خانه نبود به خانه او رفته است.

وی در ادامه گفت: آنچه که در اظهارات متهم عنوان شده حکایت از این دارد که او با همسر برادرش اختلاف خانوادگی داشته و روز حادثه نیز در پی این اختلاف و با اطلاع از عدم حضور برادرش در حالی که چاقویی نیز به همراه داشت به خانه مقتول رفته است. متهم پس از حضور در خانه برادرش درحالی که خواهرش نیز در آنجا حضور داشت درباره موضوعات قبلی با مقتول درگیری و مشاجره لفظی پیدا کرده و پس از آن با چاقویی که بر کمربند خود بسته بود همسر برادرش را مورد حمله قرار داده و چندین ضربه به او وارد می کند و سپس از خانه فرار می کند.

بنا به گزارشی که رسانه های محلی منتشر کرده اند، هنگام درگیری متهم با همسر برادرش ،خواهر او با جیغ زدن سعی در کمک خواستن طلبیدن از همسایه ها داشته اما وقتی همسایه ها آمدند و خواستند مانع فرار متهم شوند، متوجه چاقوی خون آلود در دست او شده و منصرف شدند.

به گفته دادستان دنا قاتل پس از آن با خودروی پسرعمه اش از سی‌سخت به یاسوج رفته و پس از آن با خودروهای مسافربری به گچساران و در نهایت به بهبهان متواری شده بود. اما در نهایت پس از اطلاع از فوت همسر برادرش، خود را به مراکز انتظامی معرفی کرد.

بر اساس این گزارش متهم پس از تفهیم اتهام بار دیگر برای بازسازی صحنه به محل حادثه رفت و در حال حاضر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

 

IMG-20150904-WA0022

منتشر شده در :2015/09/04 - 09:09|شناسه خبر: 14917 1707 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه