امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۷:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختلافات طرفداران و منتقدان شهرداری دهدشت به جلسه فرمانداری کشیده شد

اکبرنژاد: کسانی که از شهرداری دهدشت نظارت کردند محرم اسرار نبودند/ حقانی: ما نمی توانیم برسر حقوق مردم معامله کنیم

اکبر نژاد با انتقاد از رسانه ای کردن بازدید برخی از اعضای شورا از شهرداری دهدشت گفت: چرا دوستانی که رفتند نظارت کردند اسرار این شهرداری و شهر را حفظ نکردند و محرم اسرار نبودند، این گزارشات ابتدا باید دست هیئت رئیسه شورا می رسید و بعد از طی شدن ضوابط قانونی رسانه ای می شد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت جلسه فرماندار کهگیلویه با اعضای شورای شهر دهدشت با حضور فرماندار شهرستان، اعضای شورا و شهردار دهدشت برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار محترم شهرستان با اشاره به جلوگیر از طایفه گرایی در شورا و شهرداری دهدشت حل مشکلات و معضلات شهر را دغدغه اصلی همه مسئولین عنوان کردند.

علی پوزش در قسمت هایی از صحبت های خود از مشکلات بازار روز، نظافت شهر و کشتارگاه شهر دهدشت سخن گفتند و خواهان حل مشکلات شورا و شهرداری شدند.

جواد تخشا شهردار دهدشت نیز با اشاره به نبود در آمد مالی در شهرداری دهدشت گفت:  درآمد شهرداری جوابگوی هزینه های جاری شهرداری و حقوق کارکنان نمی باشد.

وی افزود، برخی از مشکلات کشتارگاه رفع شده است و مابقی مشکلات نیز در چند روز آینده رفع خواهد شد.

شهرار دهدشت همچنین از راه اندازی و تکمیل اتوماسیون اداری شهرداری در چند مدت آینده خبر دادند.

IMG-20150906-WA0000

پس از آن آقای حقانی از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: ما سوگند یاد کرده ایم و باید خودمان به حرفمان وفا کنیم این عضو شورا افزود: ما نمی توانیم بر سرحقوق مردم معامله کنیم افزود.

ما کشته شدیم و کشتارگاه مطلوب و مناسبی ندیدم

حقانی با بیان اینکه نمیشود از فاصله یک کیلومتری نمیتوان به کشتارگاه نزدیک شد گفت :  ما کشته شدیم و کشتارگاه مطلوب و مناسبی ندیدم و چه بسیار وعده دادیم اما عمل ندیدیم، این عضو شورا اضافه کرد نمیدانم اعتباراتی که شورا و استانداری برای کشتارگاه در نظر گرفته کجا رفته است و ما این مسئله که مربوط به زندگی و سلامت همه مردم است را سامان نمی دهیم.

وی با انتقاد از وضعیت ساماندهی بازار روز دهدشت گفت: اگر این بازار ساماندهی شود می توانستیم وضعیت اعتباری خیلی از کارکنان شهرداری را ساماندهی کنیم.

حقانی همچنین از تبعیض در بحث آسفالت کوچه ها در شهر دهدشت سخن گفت و افزود، طبق شنیده ها کوچه هایی که چند سال است خود یاری پرداخت کرده اند هنوز آسفالت نشده اند اما کوچه هایی که خود یاری  نداده اند آسفالت شده اند.

کمبود فضای سبز در سطح شهر

عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به کمبود فضای سبز در سطح شهر گفت: من نمیدانم مبلغ ۶۲ میلیون تومانی که برای پیمانکار در نظر گرفته شده در چه راهی مصرف می شود و واقعا این توسعه فضای سبز کجا بوده که حتی حاضر نشدند قرارداد فضای سبز را در صحن شورا مطرح کنند.

SAM_0324

رعایت اصول و ضوابط اخلافی می تواند باعث نزدیکی دلها شود

پس از صحبت های حقانی خانم اکبر نژاد دیگر عضو شورای شهر دهدشت با انتقاد از جو روانی و فضای سازی های ایجاد شده علیه شهرداری با عنوان اینکه نحوه صحیح انتقاد و رعایت اصول و ضوابط اخلافی می تواند باعث نزدیکی دلها شود افزود، من دوست دارم همین الآن دوستان حاضر در جلسه فکر کنند هیچ اتفاقی نیفتاده و ما کنار هم جمع شده ایم که مشکلات مردم را حل کنیم.

کمبود امکانات مالی اجازه انجام بسیاری از کارها را به شهرداری نمی دهد

اکبر نژاد احساسی صحبت کردن و شعار دادن های احساساتی را خیانت به مردم دانست و با بیان اینکه اشکالات ساختاری عده ه ای در ساختار شهرداری وجود دارد که مانع از انجام بسیاری از فعالیت های ساختاری میشود گفت: متاسفانه کمبود امکانات مالی اجازه انجام بسیاری از کارها را به شهرداری نمی دهد و کمبود بودجه باعث عدم انجام بسیاری از کارها شده است.

دوستانی که رفتند نظارت کردند محرم اسرار نبودند

اکبر نژاد با انتقاد از رسانه ای کردن بازدید برخی از اعضای شورا از شهرداری دهدشت گفت: چرا دوستانی که رفتند نظارت کردند اسرار این شهرداری و شهر را حفظ نکردند و محرم اسرار نبودند، این گزارشات ابتدا باید دست هیئت رئیسه شورا می رسید و بعد از طی شدن ضوابط قانونی رسانه ای می شد.

عضو شورای شهر دهدشت گفت امیدوارم دوستان با دید مثبت در کنار همدگیر قرار بگیرند و سعی کنیم با حفظ اصول اخلاقی و حقوق انسانی شخصت انسانی هر فرد را حفظ کنیم و طوری رفتار کنیم که از گذشته خود عبرت بگیرم.

 

 

منتشر شده در :2015/09/06 - 01:09|شناسه خبر: 14957 1405 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه