امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۷:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۲۵ هزار بیکار در کهگیلویه وبویر احمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بهار امسال استان کهگیلویه و بویراحمد در رده سوم در زمینه استان‌های دارای بیشترین نرخ بیکاری قرار گرفته است.

پایگاه خبری راه ملت: صابر مظاهری با اشاره به وضعیت بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: آمار بیکاری در این استان متأسفانه در سه ماه نخست امسال بالا بوده است.

وی بیان کرد: براساس آمارها در سه ماهه نخست امسال استان کهگیلویه و بویراحمد در رده سوم در زمینه استان‌های دارای بیشترین نرخ بیکاری قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نرخ بیکاری در این استان، گفت: نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان سال ۹۳، ۱۴/۸ درصد بوده است.

مظاهری به تعداد بیکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: تعداد بیکاران در این استان در حال حاضر ۲۵ هزار نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در طول سال به متقاضیان با معرفی به بانک تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برطرف شدن مشکل اشتغال در این استان نیازمند همت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری است./پانا

منتشر شده در :2015/09/06 - 12:09|شناسه خبر: 14980 806 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه