امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۸:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:

کمبود فضای آموزشی در یاسوج به دلیل افزایش رو به رشد مهاجرت

راه ملت: معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان گفت: از دلایل کمبود فضای آموزشی در بویراحمد افزایش رو به رشد مهاجرت به این شهرستان بوده که فضاهای کنونی جوابگو نیست. عطاالله دانشی با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به مرکزیت یاسوج به عنوان مرکز […]

راه ملت: معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان گفت: از دلایل کمبود فضای آموزشی در بویراحمد افزایش رو به رشد مهاجرت به این شهرستان بوده که فضاهای کنونی جوابگو نیست.

عطاالله دانشی با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به مرکزیت یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه بر تعداد مهاجران آن افزوده می‌شود، گفت: بدون شک با مهاجرت به شهر برآورده کردن نیاز آموزش، تعلیم و تربیت فرزندان آن‌ها با آموزش و پرورش بوده که با شرایط کنونی با کمبودهایی مواجه هستیم.

دانشی از افزایش جمعیت دانش‌آموزی شهرستان بویراحمد در سال جاری خبر داد و گفت: جمعیت دانش‌آموزی شهرستان از حدود ۵۴ هزار نفر به بیش‌ از ۶۰ هزار دانش‌آموز رسیده که از دلایل این افزایش رشد مهاجرت‌ها بوده است.

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه با اشاره به رشد روزافزون مهاجرت‌ها و کمبود زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف خصوصا آموزش اذعان کرد: با توجه به افزایش مهاجرت‌ها به بویراحمد ایجاد و احداث فضای آموزشی ضروری است.

وی از مسئولان کشوری و استانی خواست تا بر اساس ضرورت و با توجه به شرایط کنونی نسبت به ایجاد و احداث فضاهای آموزشی جدید اقدامات لازم را انجام دهند و در این زمینه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را حمایت کنند./منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/09/07 - 02:09|شناسه خبر: 15036 584 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه