امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رییس اداره صنعت و معدن کهگیلویه: ارسال ۳۴۶ فقره پرونده صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی

رییس اداره صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه گفت: در ۶ ماه اول سالجاری حدود ۳۴۶ فقره پرونده صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد. به گزارش راه ملت، سید باقر افشین در نشست شورای تنظیم بازار شهرستان افزود: از زمانی که ثبات سیاسی بر کشور حاکم شد ثبات اقتصادی هم شکل گرفت و نتیجه آن […]

رییس اداره صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه گفت: در ۶ ماه اول سالجاری حدود ۳۴۶ فقره پرونده صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش راه ملت، سید باقر افشین در نشست شورای تنظیم بازار شهرستان افزود: از زمانی که ثبات سیاسی بر کشور حاکم شد ثبات اقتصادی هم شکل گرفت و نتیجه آن آرامش امروز بازار است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم اظهارکرد: کالا به وفور در بازار موجود هست و تا کنون هیچ گونه کمبود کالایی در سطح بازار مشاهده نشده است.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: بازرسان این اداره با همکاری شبکه بهداشت و اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی طی گشتهای مشترک بازار را رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند.

افشین تعداد واحدهای صنفی متخلف ۶ماهه اول سال جاری را پنج هزار و ۶۸۶ مورد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد ۳۴۶ پرونده صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی از کاهش ۳۰ درصدی تخلفات نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و ادامه داد: این کاهش تخلفات ناشی از ثبات سیاسی و اقتصادی ایجاد شده در کشور است.

افشین طرح بازگشایی مدارس ویژه ماه مهر با همکاری تعزیرات حکومتی را از برنامه های اداره صنعت و معدن عنوان و بیان کرد: در این طرح ۴۳۰ نفر در واحدهای خیاطی مشغول به کار شدند.

افشین عنوان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش به ازای هر دانش آموز ۹ جلد دفتر آماده شده و با قیمت دولتی در سطح شهرستان به فروش می رسند.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی بازرسان اداره صنعت و معدن نسبت به فروش نوشت افزارها اظهارکرد: تاکنون تخلفی در این خصوص مشاهده نشده است.

رییس اداره صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه از بهره برداری سردخانه ۱۵۰۰تنی ذخیره سازی کالا در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به اینکه کهگیلویه مرکز ثقل چهار شهرستان است این سردخانه می تواند کمک خوبی برای سرمایه گزاران باشد.

افشین از افزایش قیمت واحدهای شن و ماسه در چند ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: متخلفان شناسایی و بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی عنوان کرد: ۱۳ واحد تیرچه بلوک اقدام به کم فروشی و کوچک کردن قالب کرده بودن که با متخلفان برخود و تشکیل پرونده برای آن ها اتجام شد.

افشین با بیان اینکه موسسه استاندارد فقط تکیه به یاسوج کرده، خواستار همکاری این موسسه با دیگر شهرستان‌ها شد.

وی از ۴۰۰ تن برنج تاریخ مصرف گذشته خبر داد و اضافه کرد: این برنج ها به دلیل عدم اعلام موجودی تاریخ مصرفشان گذشته و الان در انبار موجود هستند و هنوز تصمیمی برای آن‌ها گرفته نشده است.

منتشر شده در :2015/09/08 - 09:09|شناسه خبر: 15120 568 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه