امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۷:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کدام کشورها هدف بیشترین حملات سایبری بوده اند؟

با توجه به پیشرفت های بسیار علمی در ایران، این کشور مورد توجه خرابکارن غربی قرار گرفته و حملات سایبری زیادی به آن صورت گرفته است.

به گزارش راه ملت؛ براساس گزارش شرکت امنیتی اینترنتی Trend Micro، هند با ۱۶ درصد و هند و ایران با ۱۱ درصد در این مدت هدف بیشترین حملات سایبری قرار گرفته اند.

در این گزارش آمده است که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با افزایش جرایم سایبری، این حملات با پیچیدگی و خلاقیت بیشتری صورت گرفته است.به گزارش روزنامه ایندین اکسپرس، میلا وی. پیلائو، مدیر ارتباطات بازاریابی شرکت نرم افزاری Trend Micro با اشاره به اینکه حملات در سه ماه دوم از اشکالات در زمینه نرم افزار فراتر رفته است، گفت: این حملات به هک کردن برنامه هواپیماها، خودروهای هوشمند و ایستگاه های تلویزیونی گسترش یافته است.

حمله به ایران

این گزارش همچنین نشان می دهد که منطقه آسیا و اقیانوسیه بیش از ۱۱۸ میلیون بدافزار و ۳۹۶ پیام اسپم بوده است.علاوه بر این کاربران ۲۱۴ میلیون بار به آدرس های مخرب برخورده اند که ۵۰ میلیون آنها از منطقه آسیا و اقیانوسه صورت گرفته است.

درادامه این گزارش آمده است: هکرها با هدف قرار دادن افراد ، سازمان های خاص و حتی دولتی با سرعت بیشتری به اهداف خود دست یافته اند.دفتر مدیریت پرسنل رسمی آمریکا هم در ماه ژوئن هدف این حملات قرار گرفت و باعث فاش شدن اطلاعات ۲۱ میلیون نفر شد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که استفاده از ابزارهای هک سنتی همچون کیت استخراج Angler و بدافزار CryptoWall بطور چشمگیری افزایش یافته است .Trend Micro یک کمپانی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در توکیو واقع است.

منتشر شده در :2015/09/11 - 01:09|شناسه خبر: 15234 4396 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه