امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۴:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۳ زن ایرانی همچنان در حادثه مکه مفقود هستند

رییس جمعیت هلال احمر درباره مفقود‌الاثرهای حادثه عصر روز جمعه مکه نیز گفت: تکلیف مفقودالاثرهای این حادثه نیز مشخص شده است و در مجموع اکنون ۳ نفر خانم هنوز مفقودالاثر هستند که جست‌وجوها جهت پیدا کردن آنها ادامه دارد. احتمال می‌رود این افراد نیز جزو اجسادی هستند که هنوز شناسایی نشده‌اند، اما در مجموع جستجوها برای یافتن آنها همچنان ادامه خواهد داشت

راه ملت: دکتر امیرمحسن ضیایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بستری هفت نفر از مصدومان ایرانی حادثه مکه در بیمارستان‌های سعودی، گفت: به احتمال زیاد دو نفر از این مصدومان امروز از بیمارستان‌ ترخیص می‌شوند.
وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر رفتار سعودی‌ها با مصدومان ایرانی بستری در بیمارستان‌های سعودی نیز گفت: به نظر می‌رسد با مصدومان ایرانی مانند سایر مجروحان برخورد و رسیدگی شده است و تفاوتی در این زمینه قائل نشده‌اند. عیادت پادشاه عربستان از دو نفر از زائران ایرانی و فارسی صحبت کردن وی با زائران ما نشان می‌دهد که تفاوتی در رسیدگی به مجروحان قائل نشده‌اند. از طرفی همکاران ما در مرکز پزشکی حج و زیارت نیز به صورت روزانه چندین مرتبه پیگیر احوال و امور مصدومان ایرانی هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
رییس جمعیت هلال احمر درباره مفقود‌الاثرهای حادثه عصر روز جمعه مکه نیز گفت: تکلیف مفقودالاثرهای این حادثه نیز مشخص شده است و در مجموع اکنون ۳ نفر خانم هنوز مفقودالاثر هستند که جست‌وجوها جهت پیدا کردن آنها ادامه دارد. احتمال می‌رود این افراد نیز جزو اجسادی هستند که هنوز شناسایی نشده‌اند، اما در مجموع جستجوها برای یافتن آنها همچنان ادامه خواهد داشت.
منتشر شده در :2015/09/14 - 11:09|شناسه خبر: 15323 677 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه