امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۰:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید آینده مخابرات را با برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر مثبت کرد و اگر هم اکنون پوشش موبایل در استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ درصد است باید تلاش شود که این پوشش در مناطق محروم و صعب‌العبور و روستایی نیز وجود داشته باشد

راه ملت: به نقل از پانا، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

غلام محمد زارعی افزود: در برهه‌ای از زمان بحث سرمایه‌گذاری در شرکت مخابرات و توسعه زیرساخت‌ها در کشور مغفول ماند اما امروز نگاه دولت و مجلس به این است که با همه توان زیرساخت‌های لازم را برای توسعه شبکه مخابراتی فراهم کنند.

وی اظهار کرد: اگر اکنون پوشش موبایل در استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ درصد است باید کاری کنیم که این پوشش در مناطق محروم و صعب‌العبور و روستایی نیز وجود داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و تعداد ۶۰۰ هزار موبایل در دست مردم است به برکت خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

زارعی تصریح کرد: زیرساخت‌های شرکت مخابرات است باید به نحوی توسعه یابند که مردم در همه نقاط این استان بتوانند از خدمات این شرکت در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

وی ادامه داد: مخابرات را از جهات مختلف بحثی حاکمیتی می‌دانیم و باید در حوزه حاکمیتی به این موضوع نگاه شود، همچنان که دیدیم در سال‌های اخیر بخش خصوصی هر کاری که خواست در این حوزه انجام داد و به تعبیری بخش خصوصی هر کاری که دلش خواست باب طبع خود در مخابرات کرد که این نگاه درست و صحیحی نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید آینده مخابرات را با برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر مثبت کرد و اگر هم اکنون پوشش موبایل در استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ درصد است باید تلاش شود که این پوشش در مناطق محروم و صعب‌العبور و روستایی نیز وجود داشته باشد.

منتشر شده در :2015/09/16 - 03:09|شناسه خبر: 15422 492 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه