امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۸:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قهرمانان ورزشی بهمئی لوح تقدیر های خود را در “حضور نماینده شهرستان” پاره کردند!

همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی برگزار شد

ظهر امروز در همایشی با حضور حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از مدال‌آوران ورزشی چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی تجلیل شد.

به گزارش راه ملت در این مراسم که ورزشکاران کهگیلویه بزرگ متشکل از شهرستان‌های چهارگانه حضور داشتند از ۱۶۰ مدال‌آور در سطح بین‌المللی، ملی و شهرستانی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

اما متاسفانه این تجلیل به کام بعضی قهرمانان آسیایی، کشوری و استانی چندان خوش نیامد تا جایی که برخی ورزشکاران زمزمه عدم فعالیت در شهرستان را سر داده اند.

یکی از قهرمانان کشوری  حاضر در همایش به راه ملت گفت: این مراسم بیشتر شبیه به یک جلسه سیاسی و تبلیغاتی برای نماینده محترم شهرستان بود و علی رغم اینکه ورزشکاران شهرستان های چرام،لنده و بهمئی از صبح امروز در دهدشت حضور یافته بودند و حتی صبحانه و ناهار خود را نیز با هزینه شخصی خود پرداخت کرده بودند در نهایت با یک هدیه مالی بسیار پایین (در حد ۱۰۰ هزار تومان)  از آنها تقدیر شد، که باعث شد برخی قهرمانان به خصوص چند قهرمان ورزشی از  شهرستان بهمئی به دلیل عدم حمایت مناسب مالی توسط مسئولین شهرستانی و استانی و ناچیز بودن هدیه های دریافتی در مقابل دیگر استانها که به هر کدام از قهرمانان خود در هر مراسم تا یک میلیون تومان هدیه مالی اهدا می کنند لوح تقدیر های خود را به نشانه اعتراض پاره کنند.

این ورزشکار عدم حمایت مالی توسط مسئولین را دغدغه اصلی ورزشکاران شهرستان و استان دانست و با اشاره به اینکه در دیگر استان ها حمایت مالی از ورزشکاران و قهرمانان در سرلوحه فعالیت مسئولین قرار دارد از عدم حمایت و ناکارآمدی برخی مسئولین و روسای ورزشی استان گله مند و ناراضی بود.

 

منتشر شده در :2015/09/16 - 10:09|شناسه خبر: 15456 1481 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه