امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۵:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در پاسخ به برخی شایعات:

بزرگواری: تعطیلی پروژه محور پاتاوه- دهدشت شایعه است/ تنها نظر مردم برایم اهمیت دارد/ بزودی شاهد تکمیل این پروژه خواهیم بود

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار که به صورت مستمر از وزارتخانه پیگیر تکمیل این محور است، افزود: جلسات و نشست‌هایی را به اتفاق در تهران با وزیر و سایر مسئولان وزارت داشته‌ایم و تا حصول نتیجه نهایی هم دست از پا نمی‌کشیم.

راه ملت: به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: کسی به اندازه ما برای ساخت محور پاتاوه به دهدشت که یکی از محورهای مهم استان برای خروج از بن‌بست است تاکنون دفاع نکرده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار که به صورت مستمر از وزارتخانه پیگیر تکمیل این محور است، افزود: جلسات و نشست‌هایی را به اتفاق در تهران با وزیر و سایر مسئولان وزارت داشته‌ایم و تا حصول نتیجه نهایی هم دست از پا نمی‌کشیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی شایعه کرده‌اند که ما ساخت این جاده را تعطیل کرده‌ایم در حالی که همه می‌دانند این یک شایعه و دروغ است و مردم هم با توجه به سراغی که از روحیه ما برای تکمیل کارها دارند به این موضوع واقف هستند و البته تنها نظر مردم برایمان اهمیت دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل در محور پاتاوه به دهدشت این بود که قرارگاه خاتم می‌گفت ما برای ساخت تونل ۴۸ میلیارد تومان طلب داریم و تا این پول داده نشود کار نمی‌کنیم.

بزرگواری افزود: به همین خاطر نشستی با مسئولان وزارت راه به همراه استاندار محترم داشتیم که از پرداخت مطالبات قرارگاه خاتم سخن به میان آمد.

وی گفت: حال با پرداخت این مبلغ ۴۸ میلیارد تومانی که برای ساخت تونل به قرارگاه خاتم پرداخت شده و با مبلغ ۵۰ میلیارد تومانی که برای سال جدید به پروژه اختصاص داده‌اند، امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر کار را آغاز کنیم که مسئولان در وزارتخانه هم این قول را به ما داده‌اند.

بزرگواری تصریح کرد: تجهیز کارگاه به زودی انجام می‌شود و خوشبختانه با ۳۲ میلیارد تومانی که از این مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده کار تکمیل محور پاتاوه به دهدشت را به زودی شاهد خواهیم بود.

وی به نظر شخص وزیر راه برای ساخت این محور اشاره کرد و گفت: وزیر عقیده دارد که باید ساخت تونل‌ها به قرارگاه و ساخت بقیه ابنیه و آسفالت به پیمانکاران بومی استان داده شود تا کارها سریع‌تر انجام شود.

 

منتشر شده در :2015/09/22 - 08:09|شناسه خبر: 15728 666 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه