امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۰:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

از ۳۱ شهریور ۵۹ تا ۳۱ شهریور ۹۴

حال تنها وظیفه ی مان نسبت به شهدا پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا و ایثارگری جانبازان دفاع مقدس است که آنها با دست بسته راه را برایمان باز کردند تا فقط ما این راه را بپیماییم. در آخر از خداوند می خواهیم تا فراموش نکیم که شهدا چه کردند و ما چه کردیم

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، سید مجتبی خوش رفتار “مدرس دانشگاه”:

بسم الله الرحمن الرحیم

از ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۴٫٫٫

در چنین روزی بود که استکبار جهانی به سرکردگی رژیم بعث به میهن اسلامی و نوپایمان حمله ور شد اما در این میان جوانان عاشق ولایت و امامت نگذاشتند که بار دیگر حسین زمان مظلومانه ندای هل من ناصر سر دهد و با یک اشاره امام خود به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافتند و حماسه ای از جنس غرور و غیرت برایمان آفریدند و باعث به خاک مالیده شدن دهن استکبار و حامیان رژیم بعث شد و در صفحه صفحه از دفتر تاریخ نقش بست تا آنجایی که امام عاشقان، خمینی کبیر گفت: وقتی می بیند که جوانان با چه عشق و علاقه ای به سوی جبهه ها می روند، احساس حقارت می کند.

در این میان شاهد بروز و ظهور جوانان و انسان هایی بودیم که انگار از بهشت آمده بودند، کسانی که دنیا را با فرمول تن در برابر تانک که از مولایشان امام حسین(ع) به ارث برده بودند و در راه انقلاب مشق کردند تا حتی رادار های راضیت، آواکس های آمریکایی، دلارهای نفتی کشورهای حوزه خلیج فارس و مزدوران عربی و غربی نتوانند حریف ایمان جوانانی شوند که در مکتب خمینی کبیر(ره)با دست خالی به جنگ استکبار جهانی و ابر قدرت هایی رفتند و معادلات جهانی را بهم ریختند که تنها سلاحشان ایمان شان و عشق به اهل بیت بود.

و امروز روزی است که نوجوانانی چون حسین فهمیده دست در شناسنامه های خودشان دست بردند تا که شناسنامه های ما باشند و با افتخار این شناسنامه ها را در دستم مان بگیریم و حال بعد از ربع قرن از اتمام جنگ شهدایمان سرمشق جوانان آزادی خواه مسلمان در سوریه، عراق، لبنان، یمن و افغانستان شوند تا روز به روز به شعار راه قدس از کربلا می گذرد، امیدوارتر شویم.

امروز بهانه ای شد تا بازیادآوری کنیم کسانی که ازهمه چیز شان گذشتند تا ما بواسطه شان جهانی سازی کنیم. امروز که بواسطه ی هشت سال دفاع مقدس بتوانیم در دنیا و در نا امن ترین نقطه از جهان امن ترین کشورباشیم و روی پای خودمان باشیم و یا با غنی سازی اورانیوم دنیا را به حیرت درآوریم و هیمنه ی پوشالی استکبار جهانی را بشکنیم و در سال ۱۳۹۴جمهوری اسلامی ایران یک طرف میز و ۶ کشور غربی و آمریکا در طرف دیگر میز باشند و بر اقتدار سیاسی مان روز به روز افزوده شود.

براستی ما توانستیم حق شهدا و یادگاران دفاع مقدس را ادا کنیم؟؟ در حالی که در کشورهای غربی برای سربازان شان که در جنگ های جهانی کشته شدند احترام زیادی قائل اند و حتی امتیازاتی به خانواده ها یشان می دهند که شاید قابل قیاس با ما نباشد.

در کشور فرانسه هر شب در یکی از میدان های شهرشان مراسم یادبود برای سزبازان کشته شده جنگ جهانی می گیرند اما با ین حال هر جا که کشورمان در گیر و دار دنیای سیاست گیر افتاد، این شهدابودند که باز به یاری مان آمدند. یادمان نمی رود که غواصان شهید با دست بسته شان چه شوری در کشورمان آوردند که رهبر انقلاب آنرا از بی نظیر ترین حوادث بعد از انقلاب خواند.

حال تنها وظیفه ی مان نسبت به شهدا پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا و ایثارگری جانبازان دفاع مقدس است که آنها با دست بسته راه را برایمان باز کردند تا فقط ما این راه را بپیماییم. در آخر از خداوند می خواهیم تا فراموش نکیم که شهدا چه کردند و ما چه کردیم…

منتشر شده در :2015/09/22 - 10:09|شناسه خبر: 15732 1063 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه