امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۶:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویر احمد به اظهارات شهردار یاسوج واکنش نشان داد:”حذف اعتبارات به دلیل انتخابات از اساس کذب محض است”

چنین چیزی اصلا صحت ندارد فقط ما می‌توانیم بنا به اختیاراتی که داریم ۱۰ تا ۲۰ درصد اعتبارات را در شورای برنامه‌ریزی شهرستان جابه‌جا کنیم

راه ملت: به نقل از فارس، هوشنگ یاری‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص انتقاد شهردار یاسوج در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که معتقد بود در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اعتبارات این دستگاه را به دلایل انتخاباتی حذف کرده‌اند، اظهار کرد: این موضوع از اساس کذب محض است.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد فقط ما می‌توانیم بنا به اختیاراتی که داریم ۱۰ تا ۲۰ درصد اعتبارات را در شورای برنامه‌ریزی شهرستان جابه‌جا کنیم.

یاری‌پور افزود: در شورای برنامه‌ریزی اختصاص اعتبارات برای کارهای عمرانی ما بسیار مهم و در اولویت است بنابراین در توزیع اعتبارات باید اولویت‌ها و نیازهای شهرستان و مردم را در نظر گرفت.

وی بیان کرد: شهردار یاسوج برای پل چهارم بشار که باید به تازگی اجرا شود مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار گذاشته در حالی که پل اصلی بشار که اکنون رفت و آمد روی آن جریان داشته، پایه‌های لرزان دارد و هیچ اعتباری آقای شهردار برای آن نگذاشته است.

جاوید گفت: برای مثال برای شهرک بلوکو که در دل شهر یاسوج است هیچ اعتباری جهت آسفالت آن اختصاص نیافته است که ما مجبور به گذاشتن اعتبار برای آن شده‌ایم.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از حسینیه ثارالله تا زیرتل برای مثال در خصوص تأمین آب شرب مردم مشکل داریم که مجبوریم برخی از اعتبارات را بر مبنای اولویت‌ها به جاهای دیگری از جمله آب این منطقه تخصیص دهیم.

وی با بیان اینکه از مسئولان شورای اداری استان در خصوص اظهارات شهردار و وقت دادن برای بیان اینگونه اظهارات کذب انتقاد داریم، گفت: در حضور مشاور وزیر کشور جای مطرح کردن این گونه صحبت‌ها توسط شهردار نبود و ای کاش شهردار به جای گشت و گذار در شهرهای اروپایی، در شورای برنامه‌ریزی برای توزیع اعتبارات حضور پیدا می‌کرد.

یادآوری؛

محمدعلی جاوید  شهردار یاسوج عصر روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف شهری در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این زیرساخت‌ها در حوزه زنان بسیار ضعیف‌تر است.

جاوید بیان کرد: در طول ۱۵ سال اخیر که در حوزه‌های مختلف اجرایی کار می‌کنم هرگز ندیده‌ام که ۴ میلیارد تومان از اعتبارات یک دستگاه را به خاطر کار انتخاباتی حذف کنند.

وی بیان داشت: در شورای برنامه‌ریزی و صرفاً برای تبلیغات انتخابات ۴ میلیارد از بودجه شهرداری یاسوج را زدند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی اختصاص داده‌اند.

شهردار یاسوج در پایان توضیح داد: اگر جابه‌جایی هم در اعتبارات کرده بودند مشکلی نبود اما بودجه شهرداری را صرفاً برای کارهای انتخاباتی به بنیاد مسکن دادند.

 

منتشر شده در :2015/09/23 - 05:09|شناسه خبر: 15840 631 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه