امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۷:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه رئیسی: “سپاه آبروی نظام است”

عید قربان نماد نزدیکی به خداست، و حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) با توانست از بزرگترین آزمایش الهی سربلند بیرون بیاید لذا خداوند متعال نیز به او عزت داد و نبوت وامامت را در ذریه او قرار داد.

راه ملت: حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی صبح امروز در خطبه نماز عید قربان قلعه‌رئیسی با تبریک عید قربان و دعوت مردم به تقوی الهی اظهار داشت: عید قربان روز ثبات و اثبات عشق و تسلیم و روزی است که انسان همه وجود خودش را فدای معبود خویش می‌کند و تقرب به خدای متعال پیدا می‌کند و شرط پذیرفتن قربانی این است که همراه با تقوا و روح این عمل تقوا باشد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی تصریح کرد: فلسفه قربانی این است که انسان دیو طمع و هوای نفس و خودخواهی را از خودش جدا کند.

وی با بیان اینکه تسلیم محض خدا بودن از دیگر درس‌های عید قربان است افزود: قربانی کردن نفس در راستای رسیدن به تقرب الهی، امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و باید همه ما در این مسیر حرکت کنیم.

صلواتی خاطرنشان کرد: عید قربان نماد نزدیکی به خداست، و حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) با توانست از بزرگترین آزمایش الهی سربلند بیرون بیاید لذا خداوند متعال نیز به او عزت داد و نبوت وامامت را در ذریه او قرار داد.

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه دوم عید قربان مردم را به تقوی الهی سفارش کرد.

صلواتی اشاره‌ای به صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه کرد و تاکید کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری به تبیین چهار کلمه سپاه، پاسداران، انقلاب و اسلام و ابعاد، خصوصیات و الزمات آن پرداختند.

صلواتی خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی و استفاده از تجربه نیروهای قدیمی و کار کشته از دیگر ویژگی‌های سازمان سپاه است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه سپاه آبروی نظام است یادآور شد: چون انقلاب با قدرت و قوت زنده است لذا پاسداری از آن معنا پیدا می‌کند./منبع:فارس

 

منتشر شده در :2015/09/24 - 10:09|شناسه خبر: 15852 647 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه