امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۷:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس بانک ملی دیشموک درگیری فیزیکی با مشتری خود را “تکذیب” کرد

رونده این فرد هم اکنون درحال پیگیری و به دستگاه قضائی بخش نیز ارسال شده است

راه ملت: به نقل از ایلنا، حمید اژدر  گفت: خبری مبنی بر درگیری فیزیکی بنده و تحویلدار بانک ملی شعبه دیشموک شهرستان کهگیلویه در برخی رسانه‌ها منتشر که با اظهار تاسف نسبت به انتشار چنین اخبار کذبی، اعلام می‌دارم که چنین خبری به هیچ عنوان صحت نداشته و کذب محض است.

وی به تشریح برخورد فردی که ادعا می‌کند با مراجعه به بانک از سوی رئیس بانک ملی شعبه دیشموک مورد اهانت قرار گرفته است پرداخت وافزود: این فرد با در دست داشتن شماره حسابی که مربوط به خود وی هم نبوده به تحویلدار بانک مراجعه و می‌گوید از این شماره حساب به من پول بدهید.

رئیس بانک ملی شعبه دیشموک شهرستان کهگیلویه گفت: تحویلدار بانک به این فرد می‌گوید که امکان پرداخت پول بدون حضور صاحب حساب یا داشتن چک و یا کارت بانک به شما وجود ندارد.

اژدر افزود: وقتی که خواسته غیرقانونی این فرد مورد قبول تحویلدار واقع نمی‌شود به ما مراجعه و در ‌‌نهایت تهدید به قتل، آتش زدن منزل و ماشین شخصی در حضور بیش از ۱۰ مشتری و پرسنل بانک نمود.

وی گفت: نیرویانتظامی بخش دیشموک برای جلوگیری از ادامه اهانت‌ها و تهدیدهای این فرد به بانک مراجعه و تمامی مراحل را صورتجلسه و گواهان نیز گواهی‌های مربوطه را داده و امضاء کردند.

رئیس بانک ملی شعبه دیشموک شهرستان کهگیلویه افزود: پرونده این فرد هم اکنون درحال پیگیری و به دستگاه قضائی بخش نیز ارسال شده است.

اژدر با اظهارتاسف از انتشار خبر کذب درگیری ما با این فرد، تصریح کرد: از طریق مراجع قضایی این حق را برای خود دانسته و پیگیری خواهیم نمود.

وی گفت: بیش از ۳۰ هزار مشتری از خدمات بانک ملی شعبه دیشموک بهره‌مند می‌شوند و افتخارات متعددی نیز در سطح استانی و ملی کسب کرده است.

منتشر شده در :2015/09/27 - 11:09|شناسه خبر: 15942 913 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه