امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج:

بازارچه تولیدات محلی در یاسوج راه اندازی می شود/ آبشار یاسوج متحول خواهد شد

شهردار یاسوج گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال چهره ظاهری آبشار یاسوج برای استقبال از میهمانان نوروزی متحول می شود.

شهردار یاسوج گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال چهره ظاهری آبشار یاسوج برای استقبال از میهمانان نوروزی متحول می شود.

راه ملت: به نقل از ایرنا، محمد علی جاوید افزود:ساماندهی فضاهای تجاری، زیباسازی معابر آبشار، بهسازی ورودی، ساماندهی سکوها و سرویس های بهداشتی از جمله اقداماتی است که در آبشار یاسوج انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: مهمترین مشکل جاده دسترسی به آبشار یاسوج وجود معارض های محلی است که با اقدامات صورت گرفته این مشکل نیز حل شده است.
جاوید ساماندهی وانت بار های دوره گرد را یکی از اقدامات ارزنده شهرداری یاسوج اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از بیکار شدن این افراد بیش از سه نقطه در موقعیت های مختلف این شهر پیش بینی و وانت بار ها در این مکان ها برای خدمات دهی به شهروندان مستقر شده اند.
وی ساماندهی بازارچه ماهی فروشان را از دیگر اقدامات شهرداری یاسوج عنوان کرد و گفت: این بازاچه به مساحت بیش از یکهزار متر مربع واقع در خیابان شهید قرنی راه اندازی شده است.
شهردار یاسوج ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان و کمک به تولیدات محلی استان بازارچه فروش تولیدات محلی تا یک ماه آینده راه اندازی می شود.
جاوید تصریح کرد: ساماندهی مبلمان شهر، بازسازی تمامی پیاده روهای سطح شهر برای زیباسازی شهر یاسوج در حال اجراست.
وی با بیان اینکه یکی از گره های ترافیکی شهر یاسوج خیابان جمهوری است، گفت: کار تملک معارض های محلی در این خیابان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال انجام شده و تا پایان امسال تا تقاطع فردوسی بازگشایی و آسفالت می شود.

منتشر شده در :2015/09/27 - 03:09|شناسه خبر: 15947 951 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه