امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۴:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر فرودگاه یاسوج:

“بزرگترین طرح عمرانی توسعه فرودگاهی کشور” در یاسوج آغاز شد

طرح ملی توسعه فرودگاه یاسوج بزرگترین طرح عمرانی فرودگاههای کشور آغاز شد.

راه ملت: مدیر فرودگاه یاسوج گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۲۳۰میلیارد ریال و با هدف توسعه باند پرواز و توسعه خدمات سفرهای هوایی آغاز شده است.
محسنیان افزود : در قالب این طرح باند پرواز از هزارو ۲۰۰ به ۲هزار متر افزایش و امکان استفاده از هواپیماهای بزرگ باری و مسافری در فرودگاه میسر می شود.


وی ارتقاء کمی و کیفی این فرودگاه را از دیگر دستاوردهای این طرح عنوان کرد وگفت : در حال حاضر ۵ پرواز در هفته با میانگین۳۰ مسافر در روز است که با اجرای این طرح علاوه بر افزایش ۲ برابری پروازهای مسافرتی امکان پرواز در شب نیز فراهم می شود.


مدیر فرودگاه یاسوج گفت :هم اکنون دکلهای ۵۶ متری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری از سمت شرق و برج های دیدبانی زندان مرکزی در سمت غرب، فرود هواپیما را دچار مشکل کرده است .


طرح توسعه فرودگاه یاسوج یکی از ۲۴طرح عمرانی در بخش حمل و نقل هوایی کشور است که با بهره برداری از آنها شمار فرودگاه های شاخص عملیاتی و اقتصادی کشور به ۳۸واحد می رسد.


فرودگاه یاسوج یکی از دستاوردهای سفر سال ۷۳ مقام معظم رهبری به استان و یکی از ۵۴ فرودگاه موجود کشور است که اگر چه نقش مهمی در اقتصاد استان و رونق بخشهای اجتماعی و اقتصادی استان داشته اما به علت امکانات کم و کمی پروازهای مسافرتی سهم آن از مسافرت و شبکه حمل و نقل استان کمتر از ۷درصد است/

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

منتشر شده در :2015/09/27 - 04:09|شناسه خبر: 15955 673 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه