امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۳:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستاد انتخابات استان :

مردم نسبت به برگزاری انتخابات سالم اطمینان داشته باشند

مهمترین وظیفه فرمانداری ها و بخشداری ها برگزاری انتخاباتی سالم است که در این راستا تهیه و تأمین تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز برای آنان ضروری است

راه ملت: به نقل از وبسایت استانداری، معاون رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعضای ستاد انتخابات استان با برقراری ارتباط تنگاتنگ با مردم با هدف اطمینان بخشی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور گام بردارند.
فتاح محمدی در ششمین نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم می بایست نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دخل و تصرف اطمینان داشته باشند.
وی، با بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات می بایست عملکرد خوب و مثمرثمری برای برگزاری انتخابات داشته باشند تا شائبه دخالت اعضای ستاد انتخابات استان در انتخابات از بین برود و مردم به این اطمینان دست پیدا کنند که  آرای آنان نگهداری و حفاظت می شود، گفت: ارتباط صمیمی و تنگاتنگ با مردم موجب برگزاری انتخاباتی منظم و سالم است.
محمدی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ۷ اسفند سال جاری برقراری امنیت عمومی در انتخابات پیش رو امری لازم و ضروری دانست و گفت: احساس امنیت عمومی با ایجاد فضای مناسب و رعایت بایدها و نبایدها توسط اعضای ستاد انتخابات  ایجاد می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان، تأکید کرد: این ستاد اطلاعات لازم را از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی و رسانه ملی و همچنین از طریق دیدارهای رو در رو در اختیار مردم قرار می دهند و آنان را نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دخل و تصرف مطمئن می کند.
وی، با بیان اینکه تلاش ستاد انتخابات استان عملکرد مبتنی بر قانون است، افزود: با ملاک قرار دادن قانون انتخاباتی سالم و باشکوه و قانون مند در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
محمدی با بیان اینکه آرای صیانت از آرای مردم وظیفه ستاد برگزاری انتخابات است، گفت: وظیفه ما عدم حمایت از جریان و یا گروه خاصی در انتخابات است، اعضای ستاد هیچ‌گونه دخل و تصرفی در انتخابات نداشته باشند و نتیجه انتخابات هر چه باشد برگزاری انتخابات باشکوه ملاک کار قرار بگیرد.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به تلاش در راستای تأمین  زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود:تأمین  زیرساخت‌های لازم انتخاباتی از قبیل تجهیزات ارتباطاتی و رایانه ای، فضای فیزکی توسط ستاد انتخابات استان پیگیری می شود.
وی با تأکید بر ضرورت انجام نیازسنجی دقیق در سطح فرمانداری ها و بخشداری های استان، گفت: مهمترین وظیفه فرمانداری ها و بخشداری ها برگزاری انتخاباتی سالم است که در این راستا تهیه و تأمین تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز برای آنان ضروری است.
معاون سیاسی و امنیتی تأکید کرد: رفع موانع و تأمین زیرساخت های لازم و ضروری حداکثر تا اواسط آبان ماه صورت گیرد.
محمدی به برگزاری ستاد انتخابات استان به ریاست استاندار و حضور فرمانداران و بخشداران خبر داد و گفت: در این نشست، کم و کِیف برگزاری انتخابات، شرایط، مشکلات، اقدامات، راه‌حل‌ها و نحوه چگونگی برگزاری انتخابات سالم و باشکوه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند سال جاری بررسی می‌شود.
منتشر شده در :2015/09/28 - 03:09|شناسه خبر: 16022 619 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه