امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۱:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه:

بخش جراحی بیمارستان دهدشت بازسازی و بهره برداری مجدد شد

در این بازسازی کلیه عیوب ساختمانی شامل سرویس های بهداشتی، نمای ظاهری، سقف و کف، ایستگاه پرستاری، تابلو های راهنما، اتاق معاینه و بستری بیماران مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت.

راه ملت: به نقل از ایرنا، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی (طرح تحول نظام سلامت) بخش جراحی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با تجهیزات کامل و استاندارد به اتمام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر سید غفار شفایی افزود: این بخش پس از بهره برداری از بخش های نوسازی شده اطفال، داخلی و زنان، بخش  جراحی که در راستای ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی مورد تعمیر و بازسازی اساسی قرار گرفته بودند، به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: با اجرایی شدن برنامه های طرح تحول نظام سلامت، بسته خدمتی ارتقاء کیفیت هتلینگ و تجهیزات  بیمارستانی در دستور کار این شبکه قرار گرفت که اجرای این فاز از اول تیرماه ۹۳به صورت گسترده شروع شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: بخش های اطفال، داخلی و زنان که از جمله بخش های مهم بیمارستانی به شمار می آیند مطابق با نیازسنجی های انجام شده مورد بازسازی و تحول اساسی قرار گرفتند.

شفایی عنوان کرد: در حال حاضر نیز بخش جراحی بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و هیچکدام از بخش های بیمارستانی در زمان بازسازی و نوسازی تعطیل نشدند و هچنان به سرویس دهی خود مشغول بوده اند.

شفایی اضافه کرد: در این بازسازی کلیه عیوب ساختمانی شامل سرویس های بهداشتی، نمای ظاهری، سقف و کف، ایستگاه پرستاری، تابلو های راهنما، اتاق معاینه و بستری بیماران مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت.

منتشر شده در :2015/09/30 - 02:09|شناسه خبر: 16141 689 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه