امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۹:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی درکهگیلویه/«اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش»

وی با بیان اینکه هفته ناجا از ۱۰ ام مهر ماه آغاز و تا ۱۶ ام این ماه خواهد بود عنوان کرد: شعار امسال پلیس در هفته ناجا «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش» است.

به گزارش راه ملت، سرهنگ جهان دیماز پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه های مدنطر همزمان با هفته ناجا در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: در این هفته ۵۰ برنامه شاخص در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هفته ناجا از ۱۰ ام مهر ماه آغاز و تا ۱۶ ام این ماه خواهد بود عنوان کرد: شعار امسال پلیس در هفته ناجا «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش» است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به برنامه‌هایی که ناجا شهرستان در این هفته دارد، اشاره کرد و برگزاری صبحگاه مشترک، غبار روبی گلزار شهدا، نشست علمی با اساتید دانشگاهی، برپایی نمایشگاه پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای آموزش همگانی و  برگزاری همایش پیاده روی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان و خانواده های آنها و … از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم با نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرائم سرقت، کلاه‌برداری، نزاع و درگیری، فروشندگان مواد مخدر ضروری بوده و تنها بااطلاع رسانی از طریق تلفن ۱۱۰ می توانند ضمن جلوگیری از شیوع بسیاری از جرائم، پلیس را یاری دهند.

دیماز ضمن اشاره به اینکه در شش ماه گذشته نسبت به سال نود و سه  ۱۷ درصد سرقت در شهرستان کاهش یافته است ، بیان کرد:کشف مواد مخدر ۸۹۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه حفظ امنیت را مهم‌ترین وظیفه ناجا برشمرد و تاکید کرد: مردم در انجام  این ماموریت پلیس را همراهی کنند.

گزارش و عکس : سید روح اله احمدی

SAM_0605 SAM_0606

 

 

منتشر شده در :2015/10/01 - 02:10|شناسه خبر: 16192 988 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه