امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بزرگواری: “دولت با مردم صادقانه برخورد کند”/ وزیر راه برای آغاز فعالیت پروژه پاتاوه- دهدشت اقدام کند

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به پیگیری فراوان و پرداخت مطالبات قرارگاه خاتم الانیباء در رابطه با پروژه پاتاوه- دهدشت، متاسفانه شاهد هستیم که اجرای این پروژه متوقف شده است، حال وزیر راه باید برای آغاز فعالیت این پروژه که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کهکیلویه و بویر احمد است اقدام کند.

نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس در رابطه با مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام گفت: با وجود ادعاهای مسئولان دولتی درباره بازرسی از مراکز نظامی شاهد هستیم که در برجام بازرسی و بازدید از این مراکز پذیرفته شده، حال چرا دولت با مردم صادقانه برخورد نمی‌کند.

به گزارش راه ملت به نقل از خانه ملت، محمدعلی بزرگواری در نشست علنی امروز یکشنبه (۵ مهرماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی با تسلیت در پی شهادت جمعی از حجاج ایرانی در حادثه منا گفت: وقتی که رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام می‌کند که بازدید از پارچین رسمی بوده و از بخش‌های آن برای آزمایش نمونه برداری شده، چرا دولتمردان و سخنگوی تیم هسته ای با ابهام با مردم سخن گفته و ادعا می‌کند که بازدید آمانو تشریفاتی بوده است.

نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: شما برجام پر از اشکال را پذیرفته‌اید تا بازرسی و بازدید از این مراکز صورت پذیرد، حال چرا با مردم خود صادقانه برخورد نمی‌کنید.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به پیگیری فراوان و پرداخت مطالبات قرارگاه خاتم الانیباء در رابطه با پروژه پاتاوه- دهدشت، متاسفانه شاهد هستیم که اجرای این پروژه متوقف شده است، حال وزیر راه باید برای آغاز فعالیت این پروژه که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کهکیلویه و بویر احمد است اقدام کند.

منتشر شده در :2015/10/02 - 07:10|شناسه خبر: 16246 930 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه