امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مهم‌ترین مشکل کشتی استان نبود حامی مالی /کسب مقام سوم کشوری کشتی جام مهر توسط تیم کهگیلویه وبویر احمد

نایب‌رئیس هیئت کشتی استان، مهم‌ترین مشکل کشتی استان را نبود حامی مالی ذکر کرد و افزود: در صورت حمایت مالی خبرهای خوبی در آینده از این رشته ورزشی خواهیم شنید.

راه ملت: احتشام پورمحمدی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رشته کشتی استعدادهای نابی دارد که با کمی توجه قابلیت درخشش را در کشور دارند.

نایب‌رئیس هیئت کشتی استان، مهم‌ترین مشکل کشتی استان را نبود حامی مالی ذکر کرد و افزود: در صورت حمایت مالی خبرهای خوبی در آینده از این رشته ورزشی خواهیم شنید.

این مسئول گفت: برگزاری اردوهای تیم‌های ملی پایه کشتی در استان یکی از کارهای ارزنده‌ای بود که صورت گرفت و تبعات خوبی برای استان و کشتی ما داشت.

پورمحمدی به موفقیت‌های چند وقت اخیر استان در کشتی هم اشاره‌ای کرد و گفت: در مسابقات قهرمانی جوانان کشور نتایج خوبی گرفتیم که طی سالیان اخیر کم‌سابقه بود.

وی حضور در تورنمنت‌های کشوری را یکی از راه‌های موفقیت کشتی دانست و افزود: یکی از این تورنمنت‌ها مسابقات کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان جشنواره مهر اروند بود.

نایب‌رئیس کشتی استان گفت: در مجموع دو رده سنی تیم هیئت کشتی آبادان با کسب ۱۲۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های تهران با ۹۲ امتیاز و نماسازان کهکیلویه و بویراحمد با ۷۹ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

پورمحمدی گفت: این مسابقات در رشته فرنگی با حضور ۱۶۲ کشتی‌گیر از ۶ استان کشور و ۵ تیم داخلی با نام هیئت کشتی آبادان برگزار شد و تیم ما درخشش خوبی در این مسابقات داشت./منبع: باشگاه خبرنگاران

منتشر شده در :2015/10/10 - 10:10|شناسه خبر: 16494 611 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه