امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۱:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سومین همایش ملی تحقیقات کیفی در علوم سلامت از ۲۰ مهر در یاسوج برگزار می شود

دبیر علمی سومین همایش ملی تحقیقات کیفی در علوم سلامت گفت: این همایش چهار روزه از ۲۰ تا ۲۳ مهر ۹۴ در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود.

راه ملت: دبیر علمی سومین همایش ملی تحقیقات کیفی در علوم سلامت گفت: این همایش چهار روزه از ۲۰ تا ۲۳ مهر ۹۴ در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می شود.

دکتر نازآفرین حسینی افزود: آشنایی با تحقیقات کیفی در عرصه سلامت در ابعاد جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی، در عرصه رفاه و بهزیستی، در عرصه مدیریت و آموزش در علوم پزشکی و آشنایی با رویکردها، چالش ها، پیشرفت ها و افق پیش روی روش شناسی در تحقیقات کیفی در علوم سلامت از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.
وی بیان کرد: این همایش دارای ۱۲ امتیاز بازآموزی از اداره کل آموزش مداوم کهگیلویه و بویراحمد برای تمام رشته های علوم پزشکی مشمول بازآموزی است.
حسینی اظهار کرد: از مجموع ۴۲۷ مقاله ارسالی به کمیته علمی این همایش ۲۰۰ پوستر، ۸۱ سخنرانی و ۴۰ نفر نیز به عنوان سخنران کلیدی پذیرفته شده اند.
وی عنوان کرد: در این همایش ۹ نشست در محورهای تخصصی و با حضور متخصصان امر برگزار می شود.
حسینی ابراز داشت: علاقمندان می توانند برنامه های سخنرانی و پوسترهای این همایش را در سایت اینترنتی به نشانی Qrcong.yums.ac.ir مشاهده کنند./منبع: ایرنا

منتشر شده در :2015/10/12 - 12:10|شناسه خبر: 16628 750 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه