امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۷:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انشعاب آب “استخر شنا انقلاب یاسوج” که با انشعاب غیرمجاز آب خود را تامین می کرد قطع شد!

طرح جمع آوری انشعابات غیر مجاز با همکاری تیم اتفاقات آب و فاضلاب شهری و گشت تخلفات آبفای شهری در حال انجام است ، و متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند

راه ملت: انشعاب غیر مجاز آب استخر ، انقلاب یاسوج شناسایی و قطع شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مدیر آبفای شهری یاسوج گفت :این افراد سودجو از لوله اصلی انتقال آب شهری به انشعاب غیر مجاز دو اینچی آب اقدام کرده به صورت غیر مجاز آب مصرفی این استخر را تامین می کردند.


قلندری با اشاره به اینکه روزانه بطور متوسط ۲۵۰ تا ۳۰۰انشعاب غیرمجاز در شهر یاسوج شناسایی ، قطع و جمع آوری می شود، افزود: به علت و جود انشعابهای غیر مجاز در این شهر ماهانه ۷۰۰۰ متر مکعب آب آشامیدنی معادل ارزش ۷ میلیارد تومان بصورت غیر مجاز استفاده میشود.


وی گفت : طرح جمع آوری انشعابات غیر مجاز با همکاری تیم اتفاقات آب و فاضلاب شهری و گشت تخلفات آبفای شهری در حال انجام است ، و متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند.


بیش از ۵۰هزار مشترک آب شرب در سطح شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد هم گفت: استخر انقلاب یاسوج از سال ۸۶ به بخش خصوصی واگذار شده و این اداره از انشعاب گرفته شده اطلاعی نداشته است .
رحیمی گفت:این استخر از ابتدای مهرماه امسال به وسیله اداره ورزش و جوانان شهرستان اداره شده و با توجه به اینکه ، تخلف انجام شده توسط بخش خصوصی صورت گرفته ، این اداره از بخش خصوصی شکایت میکند تا برابر قانون با متخلف برخورد شود

منتشر شده در :2015/10/12 - 04:10|شناسه خبر: 16655 1384 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه