امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۵:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان کرد

کارخانه سیمان مارگون پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می رسد

این مسئول با بیان اینکه عده‌ زیادی از مردم بیکار بخش مارگون در مراجعه به ما خواستار بهره‌برداری این کارخانه سیمان هستند، افزود: کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید ۳ هزار و ۵۰۰ تن سیمان و بیش از ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این شهرستان و استان دارد

راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران، داریوش دیودیده  به تشریح آخرین وضعیت کارخانه سیمان پرداخت و گفت: کارخانه سیمان مارگون در حال حاضر صد درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ساختمانی، نصب ماشین‌آلات، تأمین برق و بخش مکانیکی کارخانه به اتمام رسیده و در حال حاضر مشکل اساسی این کارخانه بحث تأمین آب است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: برای رفع این مشکل دو مکان برای تأمین آب این کارخانه در نظر گرفته شده و ما در حال رایزنی با شرکت آب منطقه‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر مراجع ذیربط هستیم تا هم چاه آب در اختیار کارخانه قرار داده شود و هم آب انتقال و در اختیار کارخانه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت تلاش می‌کند با رفع مشکل تأمین آب، هر چه سریع‌تر این کارخانه افتتاح و شروع به کار کند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود کارخانه بزرگ سیمان مارگون پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با بیان اینکه عده‌ زیادی از مردم بیکار بخش مارگون در مراجعه به ما خواستار بهره‌برداری این کارخانه سیمان هستند، افزود: کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید ۳ هزار و ۵۰۰ تن سیمان و بیش از ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این شهرستان و استان دارد.

عملیات اجرایی احداث کارخانه سیمان از سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار با سرمایه‌‌گذاری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش مارگون بویراحمد آغاز شد که پیش‌بینی می‌شود این کارخانه بزرگ پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری برسد.

منتشر شده در :2015/10/13 - 04:10|شناسه خبر: 16699 773 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه