امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۸:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون امور عمرانی فرماندار بویراحمد

افزایش ساخت سازهای غیر مجاز در یاسوج /رها شدن فاضلاب در سطح شهر

معاون امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: رها شدن فاضلاب در کوچه‌ها و خیابان‌ها موجب ایجاد مشکلات جدی برای شهر یاسوج شده است.

راه ملت: به نقل از فارس، کرامت‌الله فرج‌زاد عصر امروز در جلسه شورای شهر یاسوج در خصوص ترکیدگی و فرسوده بودن شبکه آب شرب این شهر، اظهار کرد: ترکیدگی و فرسوده بودن شبکه آب شرب شهر یاسوج با وجود مشکلات فراوانی که در تأمین آب مردم این شهر وجود دارد باعث نگرانی است.

معاون امور عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه جمعیت شهر یاسوج در حال افزایش است، افزود:  همین امر موجب شده تا علی‌رغم تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای تأمین آب مردم با مشکل مواجه باشیم.

وی اضافه کرد: برای تأمین آب مردم روستاهای بله‌زار و مادوان با مشکل روبه‌رو هستیم و به دلیل افت شدید فشار آب مردم این روستاها کمتر از شش ساعت آب در اختیار دارند.

این مسئول با اشاره به افت شدید فشار آب افزود: آب و فاضلاب شهری با توجه به روند رو به رشد جمعیت در شهر یاسوج تدابیر لازم را اتخاذ کند چرا که آب تولید شده پاسخگوی نیاز مردم نیست.

فرج‌زاده با اشاره به افزایش انشعابات غیر مجاز در این شهر گفت: حجم ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر در حال افزایش است و همین موضوع باعث ایجاد انشعابات غیرمجاز آب شده است.

معاون فرماندار بویراحمد تصریح کرد: رها شدن فاضلاب در سطح شهر یاسوج یکی دیگر از مشکلات این شهر است که فاضلاب ۵۰ هزار نفر از مردم شهر یاسوج از رودخانه بشار تا پل مهریان در خیابان‌ها و کوچه‌ها سرگردان و رها شده است.

وی با اشاره به تعویض شبکه‌های فرسوده شهر یاسوج گفت: تعویض شبکه آب بلوار رجایی شهر یاسوج نیمه کاره رها شده که این زیبنده شهر یاسوج نیست، ضمن اینکه برای تعویض و اصلاح شبکه آب شهر یاسوج مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: در کمیسیون حفاری‌های شهرستان صدور مجوز حفاری توسط شهرداری منوط به تأیید پروژه است.

 

منتشر شده در :2015/10/17 - 10:10|شناسه خبر: 16861 660 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه