امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۶:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد گچساران افتتاح شد

این نمایشگاه به مناسبت ماه محرم به همت بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی برپا شده است.

راه ملت: به نقل از فارس، نمایشگاه حجاب و عفاف صبح امروز و با حضور امام جمعه موقت گچساران، مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران افتتاح شد.

اسدالله ملک‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت ماه محرم به همت بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی برپا شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن در زمان کنونی، افزود: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و ارائه برنامه‌های مطلوب در این راستا جهت مقابله با این هجمه‌ها بسیار با اهمیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی افزون‎بر ۵۰۰ متر مربع راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه‌ بر عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی نیز برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی در راستای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارائه می‌شود.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: نمایشگاه بزرگ حجاب و عفاف این واحد دانشگاهی که با مشارکت بسیج دانشجویی و کانون قرآن و عترت به مناسبت ایام محرم گشایش یافته نیز روزانه پذیرای جمع کثیری از دانشجویان و علاقمندان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر آماده بازدید علاقمندان است، عنوان کرد: عرضه محصولات فرهنگی، سایبری، کتاب، آثار هنری و حجاب و عفاف در این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جلسات معرفتی، پرسش و پاسخ و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی در این واحد دانشگاهی در ایام محرم است.

حجت‌السلام پرویز خواجه‌زاده امام جمعه موقت گچساران در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی شهرستان بر هجمه‌های فرهنگی دشمن، اظهار کرد: دشمن با برنامه‎ریزی و فعالیت‌های زیربنایی اقدام به القاء برنامه‌‎های نامطلوب فرهنگی خود به جوانان می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌ها و جنگ نرم دشمن نیز مسئولان باید در راستای جلوگیری و مقابله با این هجمه‌ها گام‌های مطلوبی بردارند.

امام جمعه موقت گچساران تقویت زیرساخت‌های فرهنگی را در جهت مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان را ضروری خواند و گفت: متولیان فرهنگی و مسئولان شهرستان باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین خانواده‌ها تلاش بیشتری کنند.

خواجه‌زاده در پایان با بیان اینکه تلاش در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی وظیفه‌ای همگانی است، اذعان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب باید در سنین کودکی از خانواده‌ها و مدارس شروع شود و در بین فرزندان نهادینه شود.

 

منتشر شده در :2015/10/18 - 02:10|شناسه خبر: 16883 863 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه