امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۳:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد

اسامی هزار و ۲۰۵ نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های مصاحبه دار و دارای شرایط خاص این آزمون درپایگاه اطلاع رسانی یاد شده اعلام شده است.

راه ملت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ اعلام شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: اسامی ۳۹ هزار و ۳۷۳ نفر از پذیرفته شدگان در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.

حسین توکلی افزود: از این تعداد ۱۸هزار و۳۷۳ نفر زن و ۲۱هزار نفر مرد هستند.

وی گفت: همچنین اسامی هزار و ۲۰۵ نفر از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های مصاحبه دار و دارای شرایط خاص این آزمون درپایگاه اطلاع رسانی یاد شده اعلام شده است.

توکلی افزود: پذیرفته شدگان باید باتوجه به اطلاعیه ای که به همراه اسامی در سایت اینترنتی یاد شده منتشر شده است ، برای کسب اطلاع درباره تاریخ و مدارک مورد نیاز ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

وی گفت: درصورتیکه دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی، تاریخ مشخصی را برای ثبت نام از پذیرفته شدگان اعلام نکرده باشد پذیرفته شدگان باید با همراه داشتن مدارک در یکی از روزهای یکشنبه سوم و یا دوشنبه چهارم آبان به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

توکلی افزود: معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های مصاحبه دار و دارای شرایط خاص نیز باید برای اطلاع از برنامه زمانی مصاحبه و سایر مراحل گزینش یکشنبه سوم آبان به دانشگاه معرفی شده مراجعه کنند.

منتشر شده در :2015/10/19 - 06:10|شناسه خبر: 16965 845 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه