امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۷:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اولتیماتوم معاون فرمانداری بویر احمد به تاکسی بی سیم های شهر یاسوج

تاکسی بیسیم‌های یاسوج با مشخص کردن جایگاه‌های ویژه‌ای برای ایستگاه، منجر به ایجاد مزاحمت‌ها و مشکلات ترافیکی شده‌اند که باید در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود

راه ملت: به نقل از فارس، سید کرامت‌الله فرج‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به خدمات‌دهی تاکسی‌ بی‌سیم‌ها در سطح شهر یاسوج اظهار کرد: با توجه به ماهیت و نحوه خدمات‌رسانی تاکسی‌ها بی‌سیم مقرر شده که به جهت مزاحمت‌های ایجاد شده و ایجاد گره‌های ترافیکی ناشی از ایستگاه‌های تاکسی بی‌سیم مدیران تاکسی بی‌سیم تمهیدات لازم را جهت رفع مشکلات اتخاذ کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه تاکسی بی‌سیم بر اساس دستورالعمل و آئین‌نامه اجرایی نباید در ایستگاهی مستقر باشد بلکه باید به صورت سیار در سطح شهر مسافران را جابه‌جا کند، گفت: از مسئولان و متولیان امر انتظار می‌رود که مسئولان این وضعیت را ساماندهی کنند.

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه بعضا مشاهده شده که تجمع تاکسی‌های بی‌سیم‌ها در مکانی منجر به ایجاد مزاحمت‌ها و مشکلاتی برای شهروندان شده است، گفت: مدیران تاکسی بی‌سیم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که از تجمع تاکسی‌ها در نقطه خاصی جلوگیری شود.

این مسئول بر ضرورت ساماندهی تاکسی‌های بی‌سیم در شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: در صورتی که تاکسی‌های بی‌سیمی اصول و ضوابط را رعایت نکنند به تاکسی تلفنی تغییر نام خواهند یافت.

وی در ادامه از تعداد مجوزهای تاکسی بی‌سیم در یاسوج گلایه کرد و گفت: در شهر تهران با جمعیت بالای ۸ میلیون نفر دو تاکسی بی‌سیم بدون در نظر گرفتن مکانی پیش‌بینی شده که در شهر کوچکی چون یاسوج مجوز هفت تاکسی بیسیم داده شده است.

معاون فرماندار بویراحمد که تعداد زیاد مجوز تاکسی بی‌سیم‌ را ناشی از رقابت شدید بین این صنف عنوان کرد، گفت: تاکسی‌های بی‌سیمی شهر یاسوج در بهترین مکان‌های عمومی مستقر هستند که در تضاد آشکار با ماهیت و تاسیس تاکسی بی‌سیم است.

فرج‌زاده تصریح کرد: تاکسی بیسیم‌های یاسوج با مشخص کردن جایگاه‌های ویژه‌ای برای ایستگاه، منجر به ایجاد مزاحمت‌ها و مشکلات ترافیکی شده‌اند که باید در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

 

منتشر شده در :2015/10/20 - 10:10|شناسه خبر: 16974 1295 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه