امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۷:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه رئیسی:

سیاست بازی از آموزش و پرورش خارج شود

سیاست باید از آموزش و پرورش خارج شود تا مدیر و کارکنان آن اداره به جای اینکه مدیران و دبیران مدارس را با سلایق سیاسی انتخاب کنند، با توجه به توانایی آنها انتخاب کنند

راه ملت: به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی چاروسا، اظهار داشت: همه باید به طور مستمر قرآن را بخوانیم، چراکه با هر بار خواندن قرآن به مفاهیم جدیدی از آن دست پیدا می‌کنیم و به آرامش خوبی می‌رسیم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید به قرآن تمسک بجوییم، ادامه داد: قرآن کریم بهترین کتاب هدایت بشریت و همچنین زمینه‌ساز سعادت دنیا و آخرت انسان‌هاست و باید در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش شود که این خود بزرگ‌ترین معروف است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه نباید آموزش و پرورش وارد سیاست شود، خاطرنشان کرد: اگر بخشدار و فرماندار به عنوان نماینده دولت در شهر و بخش فعالیت سیاسی انجام دهند و به ارائه عملکرد دولت بپردازند به جامعه آسیب نمی‌رساند، اما آموزش و پرورش به عنوان مجموعه انسان‌ساز مشکلاتی را در جامعه به وجود می‌آورد.

صلواتی تصریح کرد: سیاست باید از آموزش و پرورش خارج شود تا مدیر و کارکنان آن اداره به جای اینکه مدیران و دبیران مدارس را با سلایق سیاسی انتخاب کنند، با توجه به توانایی آنها انتخاب کنند.

وی در پایان خواستار تعامل مدیران با یکدیگر شد و از آنها خواست تا با تأسی از قرآن که همه را به وحدت و همدلی دعوت می‌کند، عمل کنند.

 

منتشر شده در :2015/10/20 - 09:10|شناسه خبر: 17054 973 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه