امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۴:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیکاری و فقر عزت نفس مردم استان را هم گرفته است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درد فقر این استان بر اثر بیکاری است و عزت نفس را هم گرفته است، خاطرنشان کرد: مردم فقر را ابراز می‌کنند و فقر خطری برا جامعه اسلامی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌های امدادی به علت فقر تاریخی و اشتغال ضعیفی که در این استان وجود دارد، جوابگو نیست.

راه ملت: به نقل از ایسنا، موسی خادمی در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها با حضور رییس کمیته امداد کشور افزود: متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های هدف امدادی و خیرین است که امیدواریم با توجه ویژه مسئولان کشور از این وضعیت رهایی پیدا کند.

وی اظهار کرد: این استان کوچک است و هر حرکت در جهت اشتغال و رفع فقر بازدهی بالایی دارد و می‌تواند به عنوان استان پایلوت کشور در زمینه محرومیت زدایی تبدیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درد فقر این استان بر اثر بیکاری است و عزت نفس را هم گرفته است، خاطرنشان کرد: مردم فقر را ابراز می‌کنند و فقر خطری برا جامعه اسلامی است.

خادمی تصریح کرد: توانمندسازی مدد جویان و افراد تحت حمایت کمیته امداد از فعالیت‌های مطلوبی بوده که از سوی این نهاد انقلابی انجام شده است.

وی عنوان کرد: باید اشتغال‌های پراکنده را سازمان‌های کنیم و زنجیره اشتغال ایجاد شود تا بتوانیم نتیجه مطلوب‌تری برای رفع فقر و ایجاد اشتغال بگیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان برای سرمایه‌گذاری کمیته امداد در حوزه اقتصادی بیان کرد: امیدواریم مجتمع اقتصادی کمیته امداد بتواند فعالیت اقتصادی مشخصی را در استان کهگیلویه بویراحمد راه‌اندازی کند.

 

منتشر شده در :2015/10/20 - 09:10|شناسه خبر: 17056 737 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه