امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۹:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور چهره های اصلاح طلب و عدم حضور اصولگرایان

پنجمین یادواره ورزشکار و معلم شهید جمال‌الدین دولتخواه وشهدای ورزشکار برگزار شد + تصاویر

در این مراسم شجاع پوریان با انتقاد از رسوج خرافات در نوحه های به دور از واقعیت در مجالس امام حسین عنوان کرد، متاسفانه ما به جای اینکه از این پتانسیل در جهت اصلاح جامعه استفاده نمایم از این مراسمات را راهی جهت تخریب همدیگر و پیش برد اهداف قرار داده ایم

راه ملت: پنجمین یادواره ورزشکار و معلم شهید جمال‌الدین دولتخواه وشهدای ورزشکار با حضور ولی‌الله شجاع‌پوریان عضو شورای شهر تهران ،محمود منطقیان فعال و چهره سرشناس سیاسی اصلاح طلب، دکتر البرز بنام از کاندیدهای چند دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و تعدادی از مسئولین شهری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

در این مراسم شجاع پوریان با انتقاد از رسوج خرافات در نوحه های به دور از واقعیت در مجالس امام حسین عنوان کرد، متاسفانه ما به جای اینکه از این پتانسیل در جهت اصلاح جامعه استفاده نمایم از این مراسمات را راهی جهت تخریب همدیگر و پیش برد اهداف قرار داده ایم.

 

عضو شورای چهارم شهرتهران با اشاره به اینکه امام حسین متعلق به همه ایده ها و افکار می باشد افزود: متاسفانه در گذشته وجود خرافات در این مراسمات روح انسانهای بزرگی چون شهید مطهری را آزرده است و امروز برخی مداحان سالها در کشور چشم خود را بر کاستی ها و اختلاس ها بسته اند و در همراهی با برخی ها مجلس امام حسین را محلی برای تخریب دولت کرده اند.

 

شجاع‌پوریان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبیین جایگاه شهید و شهادت بر اساس آیات و روایات از شهید به آموزگار جامعه نام برد و گفت: امام حسین(ع) به عنوان آموزگار بزرگ شهادت در همه اعصار و زمان‌ها و مکان‌ها معلم، مدرس و آموزگار جوامع بشری است.

این فعال اصلاح‌طلب حضرت اباعبدالله‌الحسین را متعلق به شیعیان تنها ندانست و با بیان اینکه هیچ‌گاه نباید از حسین (ع) تفسیر و برداشتی باشد که متعلق به شیعیان است افزود: فراتر از جامعه دینی هر جامعه‌ای که بخواهد تغییر و تحول در خود ایجاد کند چه بداند و چه نداند باید به مکتب حسین(ع) مراجعه کند.

عضو شورای شهر تهران در بیان علل و چرایی این سئوال که چرا امام حسین(ع) کانون محوری همه حرکات بعد از عاشورا بوده است در پاسخی اجمالی گفت: بعد از عاشورا هر سوزش، خروش و هر قیامی که در جوامع اسلامی رخ داده ریشه در حرکت بنیادین امام حسین(ع) داشته است.

وی حرکت توابین برای جبران اشتباه تاریخی خویش را یادآور شد و خاطرنشان کرد: میزان نقش حسینی و حادثه تاریخی عاشورا در حفظ اسلام باعث متمایز شدن عاشورا از همه تاریخ اسلام شده است.

شجاع‌پوریان با بیان اینکه مسلمان بودن عمل می‌خواهد و نمی‌توانیم هر کاری انجام دهیم و هر باوری و هر ناهنجاری در جامعه داشته باشیم، افزود: نهضت حسینی به داد اسلام رسید و اسلام را احیاء کرد.

همچنین به گزارش خبرنگار راه ملت: از حواشی این مراسم عدم حضور چهره های سرشناس اصولگرا، توزیع یک روزنامه خاص بین افراد حاضر در جلسه و همچنین عدم استقبال آنچنانی با وجود تبلیغات گسترده برای این مراسم بود.

IMG_6669 IMG_6676 IMG_6758 IMG_6761 IMG_6774 IMG_6778 IMG_6780 IMG_6781 IMG_6813 IMG_6824 IMG_6826 IMG_6829 IMG_6855 IMG_6865 IMG_6868 IMG_6884 IMG_6905

تصاویر: کیوان سروش مقدم

منتشر شده در :2015/10/23 - 12:10|شناسه خبر: 17119 865 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه