امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۶:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ثبت نام ازدواج دانشجویی در کهگیلویه وبویر احمد آغاز شد

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های سطح استان خبر داد

راه ملت: حجت‌الاسلام حکمت‌الله هاشمی‌پور گفت: متقاضیان ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا ۳۰ آبان‌ماه مهلت دارند تا از طریق سامانه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی به آدرس www.auy.nahad.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش بباشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به شرایط ثبت‌نام ازدواج دانشجویی، بیان کرد: تاریخ عقد مجاز جهت ثبت‌نام اولیه یکم مهرسال گذشته تا یکم مهر امسال بوده و در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، تنها یکی از آنها می‌تواند به عنوان داوطلب اصلی ثبت‌نام کند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دانشجویان پس از ثبت‌نام باید مدارک لازم را (رونوشت و اصل عقدنامه، شناسنامه، کارت ملی و کارت دانشجویی) جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه ارائه کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌پور با اشاره به بسته‌های آموزشی این دوره، یادآور شد: بسته‌های این دوره شامل سه بسته آموزشی است که بسته شماره یک قبل از اعزام به سفر مشهد مقدس و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد، بسته شماره دو در زمان حضور در مشهد مقدس و در قالب کارگاه‌های آموزشی و بسته شماره سه پس از پایان سفر و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد ارائه می‌شود.

منتشر شده در :2015/10/26 - 03:10|شناسه خبر: 17345 1201 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه