امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اولویت دولت و مجلس

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گچساران گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اولویت دولت و مجلس برای افزایش دسترسی مردم به فضاهای ورزشی استاندارد و ترویج ورزش های همگانی است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گچساران گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اولویت دولت و مجلس برای افزایش دسترسی مردم به فضاهای ورزشی استاندارد و ترویج ورزش های همگانی است.
راه ملت: غلامرضا تاجگردون افزود: اختصاص ۵ درصد از بودجه ماده ۱۸۰ مناطق محروم و صدور مجوز برای کمک شرکت های بزرگ مانند بهره برداری نفت و گاز به پروژه های نیمه تمام ورزشی گام هایی برای تحقق این امر است.
وی میزان اعتبار اختصاص یافته امسال برای تکمیل پروژه نیمه تمام ورزشی از محل ماده ۱۸۰ در کشور را ۳ تا ۴ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی برای ترویج ورزش های همگانی و افزایش بستر دستیابی ورزشکاران به درخشش در گستره جهانی تصریح کرد: ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این امر ضروری است.
تاجگردون گفت: ساخت و بهره برداری از ۲۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال خدمت ماندگار دولت به مردم گچساران و باشت است.
وی افزود: روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، مناطق ۵۰۰ دستگاه و کوی ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان، تپه نورالشهدا و برمایون از جمله مناطق احداث زمین چمن های ورزشی فوتبال در گچساران و باشت بوده است.
وی گفت: ۳۰ طرح زمین چمن فوتبال در گچساران و باشت بهره برداری یا در مراحل پایانی است که از این تعداد ۱۸ طرح در گچساران و ۱۲ مورد در باشت قرار دارد.
وی اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها سرانه فضای ورزشی این دو شهرستان افزایش مطلوبی خواهد یافت.

تاجگردون با اشاره به این که شش زمین چمن مصنوعی دیگر در این دو شهرستان در حال ساخت است تصریح کرد: این پروژه ها تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح ها با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه اهدایی وزارت نفت از دو سال تا پیش تاکنون اجرا شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
منتشر شده در :2015/10/26 - 10:10|شناسه خبر: 17370 659 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه