امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۳:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اهدا عضو مرد گچسارانی به بیماران جان دوباره بخشید

پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم جمشید جوزار تیم جراحی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافته واعضاء نامبرده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضاء حیاتی پیوند زدند

راه ملت: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از انجام بیستمین اهداء عضو بیمار مرگ مغزی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری خبر داد.

دکتر پرویز یزدان پناه، افزود: اهداء دوکلیه، کبد و قرنیه‌های مرد ۴۷ ساله ساکن گچساران، بخش “آرو” که بر اثرخونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند زندگی دوباره‌ای بخشید.

وی اظهار کرد: پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم جمشید جوزار تیم جراحی پیوند اعضاء شیراز در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافته واعضاء نامبرده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضاء حیاتی پیوند زدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری این بیستمین بیمار مرگ مغزی در استان و دومین در شهرستان گچساران است که اعضاء بدنشان به بیماران نیازمند اهدا می‌شود.

یزدان پناه در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خدا پسندانه از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر وشکیبایی مسئلت کرد.

منبع: ایرنا

منتشر شده در :2015/10/27 - 05:10|شناسه خبر: 17425 729 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه