امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۳۸:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ارتقاع رتبه کهگیلویه وبویر احمد در انتن دهی تلفن همراه و دیتا مخابرات

مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورتی که از محل صندوق توسعه و تعاون تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی در اختیار مخابرات کهکیلویه و بویراحمد قرار گیرد، ظرف یک تا دوسال آینده این استان شاخص کشور می‌شود

  به نقل از فارس، عبدالحسین افتخاری ظهر امروز در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات حوزه فناوری، اطلاعات و مخابرات در این شهرستان اظهار کرد: در خصوص وضعیت اینترنت و مخابرات در گذشته گچساران دچار قطعی‌های مکرر و طولانی بود که به همت همکاران و شرکت زیرساخت استان این مشکل برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص برخی از شاخص‌های مخابراتی اقدام‌های خوبی صورت گرفته است، افزود: در خصوص دیتا مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از رتبه ۳۰ کشوری به رتبه ۶ ارتقا یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شاید در خصوص وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد گله‌مندی وجود داشته باشد اما با بررسی وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرهای بزرگ به وضعیت مطلوب استان پی می‌بریم.

افتخاری در ادامه یادآور شد: کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کیفیت آنتن‌دهی تلفن همراه در سطح کشور دارای رتبه ۲۴ بود که در حال حاضر بین سه تا هشتم کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به ارزیابی کلی عملکرد مخابرات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیشرفت‌های صورت گرفته در سایه مجموعه کارکنان شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا باید با معرفی عملکرد و اقدامات صورت گرفته و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان در حوزه ارتباطات پیشنهادهای قابل اجرا مطرح شود.

مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورتی که از محل صندوق توسعه و تعاون تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی در اختیار مخابرات کهکیلویه و بویراحمد قرار گیرد، ظرف یک تا دوسال آینده این استان شاخص کشور می‌شود.

افتخاری ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه مخابرات و ارتباطات دارای استعدادهای فردی منحصربفردی در سطح کشور بوده و این امر می‌تواند سبب ارتقای سطح این استان در این حوزه در کشور شود.

وی با بیان اینکه اتصال فیبر بخش خصوصی به همه ادارات، دستگاه‌ها و نهادها در کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند درخواست مهم و برجسته از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان باشد گفت: در این خصوص اعتبارات ویژه ریاست جمهوری وجود دارد که می‌توانیم با دریافت این اعتبارات به نمونه‌ای بی‌نظیر از دولت الکترونیک در جمهوری اسلامی ایران تبدیل شویم.

 

منتشر شده در :2015/10/27 - 05:10|شناسه خبر: 17426 838 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه