امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۲:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار دیشموک خبر داد:

تا پایان آذرمان مشکلات معابر دیشموک حل خواهد شد

در آینده نزدیک سعی بر اجرای آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های این شهر را خواهیم داشت و امید می‌رود تا پایان آذرماه ۹۴ مشکلات معابر این شهر حل شود

راه ملت: به نقل از فارس، جبار روشن در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان و همچنین عبور و مرور شهروندان در خیابان‌های این شهر که با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شدند، بیش از  ۲۰ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر این شهر را آسفالت کردیم.

وی افزود: بحث زیرسازی و آسفالت معابر شهر دیشموک از مهم‌ترین دغدغه مردم این شهر بود.

وی تصریح کرد: به همت پرسنل زحمت‌کش شهرداری در حوزه فنی و اعضای شورای اسلامی شهر ۲۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت شد.

روشن خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان امر توجه بیشتری به منطقه دیشموک داشته باشند تا بتوانیم مشکلات این شهر را برطرف کنیم.

شهردار دیشموک خاطرنشان کرد: دیشموک با توجه به اینکه یک شهر کوهستانی، برف‌گیر است در زمستان دچار مشکلات ناشی از سیلاب و آبرفت خواهد شد و مردم در این ایام برای تردد دچار مشکلات فراوانی می‌شوند لذا از مسئولان استانی می‌خواهیم که در خصوص مرتفع شدن مشکلات این منطقه تمهیدات لازم را در خصوص جذب اعتبار به کار گیرند.

شهردار دیشموک گفت: هزینه صورت گرفته برای اجرای آسفالت ۲۰ هزار مترمربع ۸۴۰ میلیون تومان بود.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک سعی بر اجرای آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های این شهر را خواهیم داشت و امید می‌رود تا پایان آذرماه ۹۴ مشکلات معابر این شهر حل شود.

روشن تصریح کرد: اجرای آسفالت در ۶۰۰ متر در کوی خلیج‌فارس، ۶۰۰ متر در خیابان ساحلی، ۳۸۰ متر در محله دولت‌آباد و ۱۰۰ متر در خیابان شریعتی به پایان رسید.

وی متذکر شد: اجرای آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر دیشموک به صورت پراکنده انجام گردید و اگر مردم شهر دیشموک همکاری کنند تمام زیرسازی‌ها و اجرای آسفالت خیابان‌ها در شهر دیشموک تا پایان آذرماه حل خواهد شد.

 

منتشر شده در :2015/10/28 - 01:10|شناسه خبر: 17457 618 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه