امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۶:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زمان ثبت نام کنکور سراسری، ارشد و دکترای سال ۹۵ اعلام شد

راه ملت: سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام تغییر زمان برگزاری برخی آزمون‌ها ، تقویم آزمونی جدید دوره‌های دکتری (نوبت اول و نوبت دوم)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۹۵ را منتشر کرد. ثبت‌نام آزمون دکتری از دی ثبت‌نام برای شرکت آزمون دوره دکتری ۹۵(نوبت اول) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی […]

راه ملت: سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام تغییر زمان برگزاری برخی آزمون‌ها ، تقویم آزمونی جدید دوره‌های دکتری (نوبت اول و نوبت دوم)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۹۵ را منتشر کرد.

ثبت‌نام آزمون دکتری از دی

ثبت‌نام برای شرکت آزمون دوره دکتری ۹۵(نوبت اول) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org از ۶ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه ۹۴ ادامه دارد . تاریخ برگزاری این آزمون در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۴ خواهد بود.

ثبت‌نام برای آزمون دوره دکتری ۹۵ (نوبت دوم) نیز از ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۳۰ مرداد ادامه دارد. این آزمون در تاریخ ۷ آبان‌ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌نام آزمون ارشد و کنکور

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ آذرماه ادامه دارد. این آزمون در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ از تاریخ ۱۹ بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۸ بهمن ۹۴ ادامه دارد. این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان و در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2015/10/30 - 07:10|شناسه خبر: 17562 1258 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه