امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۲:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس بیمارستان دهدشت خبر داد:

بخش اعصاب و روان بیمارستان دهدشت از فردا آماده خدمت رسانی است

مولایی‌فر با بیان اینکه در کادر درمانی و تجهیزات بخش اعصاب و روان تغییرات اساسی صورت گرفته است، افزود: این بخش پس از تفکیک در دو بخش مجزای مردان و زنان و رفع نواقص و ایرادات قبلی فردا بازگشایی می‌شود

راه ملت: به نقل از فارس، امیر مولایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از راه‌اندازی مجدد بخش اعصاب و روان در مراکز درمانی دهدشت خبر داد و اظهار داشت: طبق وعده قبلی این بخش از روز شنبه آماده خدمت‌رسانی به بیماران است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به مختلط بودن بخش روانپزشکی سابق و دغدغه مسئولین فرهنگی و مردم به ویژه تذکرات امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات لازم جهت تفکیک بخش انجام شد.

مولایی‌فر با بیان اینکه در کادر درمانی و تجهیزات بخش اعصاب و روان تغییرات اساسی صورت گرفته است، افزود: این بخش پس از تفکیک در دو بخش مجزای مردان و زنان و رفع نواقص و ایرادات قبلی فردا بازگشایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به تعطیلی موقت بخش برای انجام تغییرات تصریح کرد: این مجموعه درمانی در بخش‌های زنان و مردان و با ظرفیت ۲۰ تخت آماده ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف است.

مولایی‌فر افزود: بخش مردان در مرکز درمانی شهید رجایی واقع در خیابان شریعتی و بخش زنان در فضای بیمارستان راه‌اندازی شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از تغییر کاربری بخش دیالیز این مرکز درمانی خبر داد و گفت: قرار است با اعمال تغییرات و تامین تجهیزات مورد نیاز این بخش به جراحی مغز و اعصاب اختصاص داده شود.

 

منتشر شده در :2015/10/30 - 07:10|شناسه خبر: 17566 1011 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه