امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۴:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سریال های “سلمان فارسی” و “حضرت موسی” ساخته می شوند

مدیرکل امور نمایش سیما از در اولویت بودن ساخت سریال‌های الف ویژه «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری و «حضرت موسی(ع)» فرج‌الله سلحشور برای تلویزیون خبر داد. مراحل ساخت این آثار بعد از «معمای شاه» و «سرزمین کهن» آغاز می‌شود

مدیرکل امور نمایش سیما از در اولویت بودن ساخت سریال‌های الف ویژه «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری و «حضرت موسی(ع)» فرج‌الله سلحشور برای تلویزیون خبر داد. مراحل ساخت این آثار بعد از «معمای شاه» و «سرزمین کهن» آغاز می‌شود.

محمدرضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره ساخت سریال‌‌‌های فاخر گفت: در ساخت سریال‌های فاخر سریال‌های الف‌ویژه زیادی از جمله شهید طهرانی مقدم، سلمان فارسی و کارهای جنگی و دفاع مقدسی پیش‌بینی شده است و این تعداد چون از حد و اندازه توانایی‌های سازمان صداوسیما از نظر تعداد و تامین منابع مالی خارج بوده است، شروع به ساخت سریال‌ها براساس اولویت‌ها کرده‌ایم.

وی افزود: در این میان در ساخت سریال‌های «سلمان فارسی» و «حضرت موسی(ع)» و کارهای جنگی مقداری جلو رفته‌ایم و اولویت ما این است که بتوانیم این سریال‌ها را به تولید برسانیم.

تخشید اضافه کرد: ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» و «سلمان فارسی» برای ما در رسانه ملی اولویت دارد و آثاری هستند که قرار است پس از سریال‌های «معمای شاه» محمدرضا ورزی و «سرزمین کهن» کمال تبریزی جایگرین این سریال‌ها می‌شوند.

مدیرکل امور نمایش سیما تصریح کرد: در حال حاضر ساخت «سلمان فارسی» میرباقری را جدی کردیم و برآورد نگارش آن انجام شده است و اگر نگارش آن به حد مطلوبی برسد پیش تولید آن را شروع می‌کنیم و در ادامه همین روند به تعیین زمان تولید هم می‌رسیم.

تخشید افزود: در ساخت سریال‌های الف ویژه از نظر بودجه و امکاناتی از جمله  تصویربردار، صدابردار، بازیگر و … محدودیت داریم و نمی‌توانیم بیش از دو سریال الف ویژه را با یکدیگر به تولید برسانیم.

وی یادآور شد: ما زمانی که سریال «معمای شاه» محمدرضا ورزی و «سرزمین کهن» کمال تبریزی را در دستور کار داریم ابتدا باید پخش این سریال‌ها به جایی برسند و بعد وارد ساخت سریال‌های دیگر شویم.

منتشر شده در :2015/11/01 - 09:11|شناسه خبر: 17660 607 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه