امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۱:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اصلاح‌طلبان با استکبارستیزی مخالفتی ندارند

فراهانی با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است، اظهار کرد: ‌هدف اصلی انقلاب رسیدن به اهداف مندرج در این شعار بود و معنای آن نیز توسعه همه جانبه کشور در تمامی عرصه ها بود.

راه ملت؛ مجید فراهانی  دبیرکل حزب ندای ایرانیان در همایش ۱۳ آبان یاسوج با اشاره به عدم مخالفت اصلاح‌طلبان با استکبارستیزی، اظهار داشت: تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۷ و تعامل با آمریکا در سال ۹۴ در برجام هردو از یک جنس و با هدف تحقق منافع ملی صورت پذیرفت.
فراهانی با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است، اظهار کرد: ‌هدف اصلی انقلاب رسیدن به اهداف مندرج در این شعار بود و معنای آن نیز توسعه همه جانبه کشور در تمامی عرصه ها بود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی واکنش به سیستم و مناسبات نظام استبدادی و دیکتاتوری بود که قرن‌ها در کشور سایه افکنده بود، افزود: اگر ملت تصمیم گرفتند انقلاب کنند برای رسیدن به آرمان اصلی یعنی استقلال بود تا نظرات و دیدگاههای ملت در تصمیم گیری های کلان مدنظر قرار گیرد.
وی یادآور شد: غیر رژیم اشغالگر قدس با هیچ کشوری نزاع دائم نداریم و غیر از این رژیم غاصب در مناسبات جهانی هیچ دوست دائم یا دشمن دائمی نداریم اما منافع ملی دائم داریم و هدف ما رفع آسیب های اجتماعی، توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و گسترش آزادی های اجتماعی در کشور است لذا در این مسیر همه باید آمادگی شنیدن صداهای مخالف را داشته باشیم و متعصبانه از باورهای شخصی خود که ممکن است اشتباه هم باشد، دفاع غلط نکنیم.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در ادامه با اشاره به رویداد اشغال سفارت آمریکا در ایران توسط دانشجویان، با بیان اینکه همان دانشجویان که در اوایل انقلاب سفارت آمریکا را گرفتند امروز برجام را به سرانجام رساندند، تصریح کرد: شرایط زمانی آن مقطع اقتضا می‌کرد که سفارت آمریکا تصرف شود و در ان مقطع هیچ گروه و جریانی چه راست و چه چپ، در آن شرایط با این حرکت مخالفت نکرد زیرا این اقدام حرکتی بود که با خواست و مطالبه ملت تطابق داشت لذا قابل پذیرش بود و البته همواره بایستی خواست و مطالبه ملت مدنظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هر اقدام سیاسی که مبتنی بر اراده و خواست مردم باشد قابل دفاع خواهد بود افزود: در جریان تسخیر سفارت امریکا در دهه پنجاه از چپ ترین جریان ها همچون حزب توده و فدائیان و مجاهدین گرفته تا راست ترین ها انها با دیدگاههای لیبرالیستی، با این حرکت مردمی موافقت کردند و حتی نهضت آزادی رسما اطلاعیه داد و حمایت کرد چراکه این اقدام در طرف زمانی و مکانی خود تبلور خرد جمعی ملت از بندرسته دوران انقلاب بود.
فراهانی در ادامه با بیان اینکه در انتهای سال جاری انتخابات مجلس دهم از بزنگاههای مهم تاثیر گذار بر سرنوشت کشور است افزود: فراهم نمودن لوازم برگزاری انتخابات پرشور و ملی خواست مردم و رهبری است و همه باید پای صندوق‌های رأی حاضر شویم، تصریح کرد: باید هدف همه ما اوج حضور حداکثری در انتخابات پیش رو باشد و بنا به فرمایش مقام معطم رهبری پیش زمینه ها و بسترهای انتخابات باید بگونه ای تدارک شود که حتی آنان که با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند بخاطر ایران به صحنه آمده و برای ساختن کشور بتوانند در سرنوشت خود مشارکت کنند.
وی ‌‌با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان در اصل با استکبارستیزی مخالفتی ندارند، افزود: باید با عقل و منطق و سپردن کار به دست کارآفرینان و با حمایت از صنعتگران تولید ملی و صدور خدمات فنی و مهندسی ‌شعار مرگ بر استکبار را در عمل محقق کنیم زیرا با شعار خالی از محتوی چیزی عاید کشور نخواهد شد.
فراهانی با بیان اینکه اکنون در کل کشور قریب به سه هزار نفر جذب این حزب شده‌اند، گفت: ‌رویکرد اصلی حزب نیز توسعه همه‌جانبه ‌کشور مبتنی بر اصلاحات گام‌به‌گام و تعامل و مدارا و حرکت در مدار منافع ملی است، اسم ندای ایرانیان هیچ ارتباطی با وقایع و رخدادهای بعد از انتخابات ۸۸ ندارد.
این فعال سیاسی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص موفقیت‌ها در برجام گفت: موفقیت در برجام متعلق به شخص اقای ظریف به تنهایی نیست بلکه این پیروزی تبلور اراده یکپارچه حاکمیت بود که از رهنمودهای مقام معظم رهبری گرفته تا پیگیری های رئیس‌جمهور و مسئولان و مطالبه گری مردم در آن نقش داشتند.// باشگاه خبرنگاران جوان
منتشر شده در :2015/11/04 - 06:11|شناسه خبر: 17800 737 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه