امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۹:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امتیاز آژانس‌های فاقد مجوز تاکسیرانی در دهدشت لغو می شود

رئیس پلیس راهور کهگیلویه تاکسی را نماد شهر دانست و با اشاره به بروز تخلفات از سوی تاکسی‌ها با بیان اینکه از ۳۳ تخلف محرز شده ۲۸ مورد مربوط به تاکسی‌ها بوده است، تاکید کرد: کوچکترین تخلفی از رانندگان تاکسی‌ها پذیرفته نمی‌شود و باید مقررات را رعایت کنند

راه ملت: به نقل از فارس، جلسه آموزشی رانندگان تاکسی درون و برون شهری صبح امروز با حضور مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

علی اقبالی در جمع رانندگان ناوگان حمل و نقل شهرستان اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش حوادث و تلفات ناشی از سوانح رانندگی را موثر دانست و اظهار داشت: انضباط ترافیکی می‌تواند در بروز تصادفات جلوگیری کند یا به حداقل برساند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه با اشاره به بی‌نظمی تاکسی‌های درون شهری در دهدشت تصریح کرد: بیش از ظرفیت و نیاز شهر تاکسی وجود دارد و باعث ایجاد بی‌نظمی و مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از تاکسی‌ها در یک ایستگاه متمرکز شده است، افزود: این تمرکز زمینه ورود خودروهای شخصی برای مسافرکشی را فراهم می‌کند.

این مسئول فعالیت تاکسی‌های تلفنی فاقد مجوز را از دیگر معضلات ناوگان برشمرد و گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود و در اعطای مجوز به آژانس‌ها سخت‌گیری شود.

اقبالی با اشاره به تخلفات گسترده آ‌ژانس‌ها و تاکسی‌های درون شهری خاطرنشان کرد: طی مدت اخیر ۹۶ خودروی متخلف به پارکینگ منتقل شد که عمده این خودروها بدون مجوز اقدام به مسافرکشی می‌کردند.

وی با تاکید بر برخورد پلیس با رانندگان متخلف از تعقیب خودروهای فاقد مجوز در ناوگان حمل و نقل درون شهری خبر داد و تصریح کرد: رانندگان مشغول به فعالیت در آژانس‌ها باید گواهینامه متناسب با رانندگی داشته باشند. در غیر این صورت تحت عنوان راننده فاقد صلاحیت ضمن معرفی به دستگاه قضایی لغو امتیاز خواهد شد.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه تاکسی را نماد شهر دانست و با اشاره به بروز تخلفات از سوی تاکسی‌ها با بیان اینکه از ۳۳ تخلف محرز شده ۲۸ مورد مربوط به تاکسی‌ها بوده است، تاکید کرد: کوچکترین تخلفی از رانندگان تاکسی‌ها پذیرفته نمی‌شود و باید مقررات را رعایت کنند.

اقبالی فرسودگی ناوگان حمل و نقل درون شهری را متذکر شد و گفت: ۹۰ درصد تاکسی‌های درون شهری دهدشت نیاز به نوسازی دارند که باید سازمان تاکسیرانی نسبت به تعویض این تاکسی‌ها اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

 

منتشر شده در :2015/11/05 - 08:11|شناسه خبر: 17831 642 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه