امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۵:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کهگیلویه باز هم سرش بی کلاه ماند!

البته کهگیلویه سالهاست سرش بی کلاه مانده است، متاسفانه قدرت چنان لذتی دارد که برخی ها پس از بدست گرفتن پستی سخت از آن دل میکنند و حتی وقتی تمامی شواهد و نشانه ها از ناکاآمدی آنها خبر می دهد باز هم نمیخواهند از قدرت دل بکنند

راه ملت، مهندس ایمان برومند زاده:

روز گذشته وزیر ارتباطات در سفری یک روزه به کهگیلویه و بویر احمد آمدند، سفری که وزیر یکی از مهمترین دلایل آن را غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت عنوان کرد.

محمود واعظی در سخنان خود چندین بار از نقش تاجگردون در اهم فعالیت های کشوری علی الخصوص برجام تشکر کرد و حتی قول رفع سریعتر مشکلات دو شهرستان گچساران و باشت را به مردم شریف این دو شهرستان داد.

وزیر ارتباطات در این سفر از اختصاص ۲۰میلیارد تومان به طرح های ارتباطی گچساران خبر داد و همچنین از در اولویت قرار گرفتن پروژه های قابل انجام در این شهرستان.

واعظی پس از آن به مرکز استان رفت و در ادامه تعریف و تمجید های خود این بار زبان تمجید خود را به سمت نماینده محترم بویراحمد ودنا گشاد و از ایشان نیز تمجید و تشکر نمود.

اما در این بین نه کهگیلویه ای بود و نه نماینده ای!

البته کهگیلویه سالهاست سرش بی کلاه مانده است، متاسفانه قدرت چنان لذتی دارد که برخی ها پس از بدست گرفتن پستی سخت از آن دل میکنند و حتی وقتی تمامی شواهد و نشانه ها از ناکاآمدی آنها خبر می دهد باز هم نمیخواهند از قدرت دل بکنند.

کهگیلویه ای که مدت هاست طعم حضور یک مسئول یا وزیر کشوری را نکشیده است این روزها حالش بسیار وخیم است! البته مدتی قبل بود که وزیر محترم جهاد و کشاورزی برای مدت کوتاهی شاید در حد ده دقیقه! در دهدشت حضور پیدا کرد و این حضور هم چنان عجیب بود که نه در فرماندری حضور یافتند، نه جلسه ای برگزار شد، نه حضوری در مرکز شهر داشتند، و رفتن به کارخانه ای کوچک در حاشیه شهر به همه چیز ترجیح دادند. حضوری چند دقیقه ای در یک کارخانه کوچک و خاص که در حاله ای از ابهام ماند و فراموش شد…

در حالی که تمام نماینده ها و حتی کاندیدها در تکاپو و فعالیت هستند و تمام تلاش خود را در این مدت باقیمانده تا انتخابات مجلس بکار گرفته اند که یک رای بیشتر بدست آورند اما متاسفانه نماینده محترم کهگیلویه بزرگ گویا چنان به نتیجه انتخابات دلخوش هستند که در این مدت کوتاه هم کوچکترین فعالیتی در جهت دلخوشی پوچ! مردم حوزه انتخابیه خود ندارند و در این مورد نیز همانند موارد دیگر از نمایندگان استان عقب افتاده اند.

ترسمان این است رئیس جمهور هم که آمد استان، کهگیلویه را از یاد برد! دهدشتی که نه شهرداری اش مسئولیت پذیر است نه شورایش و نه نماینده اش تلاشی برای برون رفتش از بن بست میکند شاید هم از یاد رئیس جمهور فراموش شود!

وطن ویرانه از یار است یا اغیار یا هر دو؟
مصیبت از مسلمان هاست یا کفار یا هر دو؟

همه داد وطن خواهی زنند، اما نمی دانم
وطن خواهی به گفتار است یا کردار یا هر دو؟

وطن را فتنه ی مسند نشینان داد بر دشمن
و یا این مردم بی دانش بازار یا هر دو؟

کمند بندگی بر گردن بیچارگان محکم
زبند سبحه شد یا رشته ی زنار یا هر دو؟

وکیل از خدمت ملت تغافل می کند عمدا
و یا باشد وزیر از مملکت بیزار یا هر دو؟

تو را روزی به کشتن می دهد ناچار، لاهوتی
!زبان راستگو یا طبع آتشبار یا هر دو

منتشر شده در :2015/11/07 - 10:11|شناسه خبر: 17913 834 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه