امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۱:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تکمیل فاز چهارم جاده پاتاوه- دهدشت به راه و شهرسازی استان واگذار می شود

جاده پاتاوه – دهدشت دارای ۱۲ دهنه تونل به طول حدود هشت کیلومتر است که پنج دهنه به طول دو نیم کیلومتر آن در فاز دوم این پروژه و از حد فاصل سرچنار تا لوداب شهرستان بویراحمد است

راه ملت: حسین فدایی  با اشاره به اینکه مشکلات این جاده در دیدار با وزیر راه وشهرسازی بیان شد افزود: با همکاری وزیر راه وشهرسازی مشکلات این پروژه ملی برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرارداد ۶۵ کیلومتر از این پروژه با قرارگاه خاتم است اظهارکرد: با قول مساعد وزیر این ۶۵ کیلومتر با همکاری قرار گاه خاتم، به راه و شهرسازی استان واگذار می شود.
فدایی اعتبار مصوب جاده پاتاوه – دهدشت در سال جاری را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به این پروژه در اعتبارات سال ۹۵ را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص صد درصدی اعتبار روند اجرایی پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی در سفر هیات دولت به استان تکمیل پروژه پاتاوه – دهدشت است عنوان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات ۲۰ کیلومتر از قطعه دوم تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.
پروژه ملی پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر دارای چهار فاز است که فازهای یک و سه این طرح به ترتیب ۲۸ و ۲۰ کیلومتر و فازهای دو و چهار این طرح نیز به ترتیب ۲۸ و ۶۳ کیلومتر است.
جاده پاتاوه – دهدشت دارای ۱۲ دهنه تونل به طول حدود هشت کیلومتر است که پنج دهنه به طول دو نیم کیلومتر آن در فاز دوم این پروژه و از حد فاصل سرچنار تا لوداب شهرستان بویراحمد است./منبع: باشگاه خبرنگاران
منتشر شده در :2015/11/10 - 10:11|شناسه خبر: 18009 823 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه