امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۶:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری

اظهارات رئیس جمهور تنها به دوقطبی شدن جامعه کمک می کند

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای موضع‌گیری در برابر قوه قضاییه مشکل اشتغال و معیشت را حل کند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به جای موضع‌گیری در برابر قوه قضاییه مشکل اشتغال و معیشت را حل کند.

راه ملت: حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: اظهارات رئیس‌جمهور در خصوص قوه قضاییه از فردی مثل رئیس‌جمهور که خود حقوقدان است بعید بود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اظهارات تنها به دو قطبی شدن جامعه کمک می‌کند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این موقعیت حساس خواسته مردم و رهبری از سران قوا تعامل و همدلی است و اگر مشکلی هم با یکدیگر دارند بهتر است در جلسات خصوصی مطرح کنند.

بزرگواری خاطرنشان کرد: آن‌ چه که موجب خشنودی دشمن می‌شود همین اختلاف بین سران قوا در نظام است و آن‌ها تنها از وحدت ما در کشور می‌ترسند.

وی بیان کرد: قانون اساسی گفته که قوا حق ندارند در کار یکدیگر دخالت کنند همان‌طور که قوه قضاییه در مسائل اجرایی کشور دخالت نمی‌کند دولت هم نباید در مسائلی مانند برخورد با معضلات اجتماعی و جرائم دخالت کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه کنونی دولت را در دوره پساتحریم کمک به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و گفت: بهتر است دولت به جای موضع‌گیری علیه سایر قوا به فکر حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

وی فشار بیکاری بر جوانان را معضلی بزرگ دانست و اظهار داشت: اگر مسئولان به فکر رفع مشکلات باشند دیگر وقتی برای موضع‌گیری علیه قوه‌ای دیگر باقی نمی‌ماند./منبع:فارس

 

منتشر شده در :2015/11/11 - 09:11|شناسه خبر: 18065 642 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه