امروز :چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۴:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

شعب اخذ رای در کهگیلویه وبویراحمد شناسنامه دار می شوند

دکترفتاح محمدی در همایش انتخاباتی فرمانداران و بخشداران استان در دهدشت با بیان اینکه، شناسنامه شعب اخذ رای برای اولین بار در سطح استان انجام می شود، افزود: تهیه این شناسنامه در بخش های مختلف نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات دارد

راه ملت: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه شناسنامه برای شعب اخذ رای این استان گفت: تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز شعب اخذ رای براساس این شناسنامه تامین خواهد شد.

دکترفتاح محمدی در همایش انتخاباتی فرمانداران و بخشداران استان در دهدشت با بیان اینکه، شناسنامه شعب اخذ رای برای اولین بار در سطح استان انجام می شود، افزود: تهیه این شناسنامه در بخش های مختلف نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات دارد.

وی، انتخابات را یک آزمون بزرگ در سطح ملی و بین المللی دانست و با اشاره به حساسیت این موضوع، تصریح کرد: با توجه به نخستین تجربه انتخاباتی دولت تدبیر و امید باید برای تحقق شعار و برنامه ‌های این دولت با ایجاد تسلط و توانمندی در بدنه اجرایی انتخابات همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان، آموزش هیات های اجرایی انتخابات را یک اولویت ذکر کرد و اظهار داشت: این آموزش ها به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با تاکید بر همکاری همه مدیران در برگزاری انتخابات پرشور در سطح استان، تاکیدکرد: مدیران باید از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش مهم انتخابات و حساسیت های آن در مجامع بین المللی ابراز داشت: دبیران احزاب، معتمدین ،احزاب ، تشکل های سیاسی و دانشجویی نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم و به دور از تنش سیاسی دارند.

محمدی بابیان اینکه، تاکنون ۶۳ درصد از حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات گذشته پرداخت شده است عنوان کرد: مطالبات باقی مانده عوامل اجرایی انتخابات گذشته تا قبل اسفند پرداخت خواهد شد.

منتشر شده در :2015/11/11 - 07:11|شناسه خبر: 18108 625 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه