امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۹:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رضایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد نیروی انتظامی

نیروی انتظامی برای تامین امنیت و بستر سازی جهت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای وظیفه سنگینی بر دوش دارد و باید از هم اکنون برای تامین امنیت صد درصدی انتخابات، تدابیر و برنامه ریزی لازم را داشته باشد

راه ملت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، هیچ پرونده مهمی روی میز نیروی انتظامی استان نمانده است، گفت: عملکرد نیروی انتظامی در استان خوب و قابل قبول است.

دکترسیدموسی خادمی در هفدهمین همایش تخصصی روسای کلانتری های استان، افزود: با توجه به ماموریت مهم و حساسی که نیروی انتظامی بر عهده دارد، طبیعی است که در برخی مواقع مورد گله مندی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی آخرین حلقه اتصال با مردم است و چون رفتار و حرکات نیروی انتظامی زیر نظر مردم قرار دارد، باید طوری به وظایف و ماموریت خود عمل نماید که در مظان اتهام قرار نگیرد تا جایگاه خود را حفظ کند.

استاندار تصریح کرد: نیروی انتظامی امنیت بخش و امنیت آفرین است و بخشی از امنیت جامعه حاصل تلاش کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی است و باید قدر این قشر زحمت کش و خدوم را بدانیم.

خادمی با بیان اینکه، به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات حق الناس است، ابراز داشت: نیروی انتظامی حافظ رای مردم و وظیفه حفاظت و صیانت از حق الناس و رای مردم را برعهده دارد.

استاندار گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت و بستر سازی جهت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای وظیفه سنگینی بر دوش دارد و باید از هم اکنون برای تامین امنیت صد درصدی انتخابات، تدابیر و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

منتشر شده در :2015/11/11 - 07:11|شناسه خبر: 18110 662 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه