امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۱:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت ۳۶ کاندید در استان برای انتخابات آتی با اکثریت اصولگرا / کهگیلویه بزرگ بیشترین نامزد

۲ طیف موسوم به اصلاح طلب و اصولگرا نامزدهای خود را دارند اما نامزدهای طیف موسوم به اصولگرایی فعالیت‌های انتخاباتی و تعداد آنها بیشتر از نامزدهای طیف موسوم به اصلاح طلب است

راه ملت: به نقل از ایلنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعداد نامزدهای کنونی احتمالی برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۳۶ نامزد اعلام کرد.

فتاح محمدی گفت: براساس آخرین آمارهای رصد شده، اکنون ۳۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

وی افزود: البته به نظر می‌رسد تا زمان رسمی انتخابات تعداد این نامزد‌ها کمتر شود و آنچه که گفته می‌شود براساس فعالیت‌های کنونی آنهاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که بیشترین نامزدهای احتمالی انتخاباتی مربوط به کدام طیف سیاسی است؟ اظهارکرد: بیشترین نامزد‌ها مربوط به طیف موسوم به اصولگرایی است.

محمدی گفت: ۲ طیف موسوم به اصلاح طلب و اصولگرا نامزدهای خود را دارند اما نامزدهای طیف موسوم به اصولگرایی فعالیت‌های انتخاباتی و تعداد آنها بیشتر از نامزدهای طیف موسوم به اصلاح طلب است.

وی افزود: بیشترین نامزدهای احتمالی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی سه نماینده دارد

منتشر شده در :2015/11/14 - 03:11|شناسه خبر: 18241 925 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه