امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۵:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با رایزنی‌های صورت گرفته توسط غلامرضا تاجگردون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجشنبه به گچساران می آید

فرماندار گچساران گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جامعه کارگری و بازنشستگان گچسارانی دیدار می‌کند

راه ملت: عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر وزیر کار به این شهرستان اظهار کرد: این سفر در راستای گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار با رایزنی‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.

وی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنج‌شنبه ۲۸ آبان برای حضور در میان جمعیت کارگری گچساران وارد این شهرستان می‌شود.

فرماندار گچساران گفت: حضور بر گلزار شهدای گچساران با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان است.

وی تصریح کرد: حضور در جمع کارگران گچسارانی در محل سالن پد خندق از دیگر برنامه‌های بعدی وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی است.

رحیمی برگزاری مراسم سالروز تصویب قانون کار در محل پد خندق گچساران با ایراد سخنرانی توسط مسئولان استانی و محلی از جمله فرماندار گچساران، دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد، نماینده کارگران شرکت نفت در شورای حل اختلاف، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

فرماندار گچساران ادامه داد: دیدار با بازنشستگان گچسارانی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر است که در محل تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2015/11/17 - 09:11|شناسه خبر: 18481 667 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه