امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۸:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

اولین همایش عمومی پدافند غیرعامل استان در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین همایش عمومی پدافند غیرعامل استانی با رویکرد سازه‌های امن و اقتصاد مقاومتی روز شنبه ۳۰ آبان‌ماه در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

راه ملت: به نقل از فارس، محمود مؤمن‌نسب از برگزاری اولین همایش عمومی پدافند غیرعامل استانی خبر داد و اظهار کرد: اولین همایش عمومی پدافند غیرعامل با رویکرد سازه‌های امن و اقتصاد مقاومتی شنبه ۳۰ آبان‌ماه در سالن فرمانداری شهر دهدشت برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این همایش دستگاه‌های ذی‌ربط متناسب با حوزه استحکامات و سازه‌های امن مثل شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و برای برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اقتصاد و امور دارایی، امور مالیاتی، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و دستگاه‌های که در حوزه اقتصادی فعالیت دارند شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این همایش یک روزه دو نفر از اساتید برجسته استان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، اظهار داشت: برای کسانی که در این همایش شرکت کنند براساس هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گواهی صادر می‌شود.

مؤمن‌نسب هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء سطح فنی، مهارتی و دانش افراد در حوزه سازه‌های امن و برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: ایجاد حساسیت در بین مدیران و دستگاه‌های متولی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل از دیگر اهداف این همایش است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های انجام شده پدافند غیرعامل در مرکز استان اشاره کرد و افزود: در هفته پدافند غیرعامل که با مشارکت خوب همه دستگاه‌ها برگزار شد علاوه بر برنامه‌های انجام شده در سایر شهرستان‌ها، ۱۲۰ برنامه‌ همایش، کنفرانس، دوره، رزمایش و کارگروه در مرکز استان برگزار شد.

این مسئول به برگزاری موفق چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین اشاره کرد و گفت: چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین با حضور دانشگاه‌های برجسته کشور به میزبانی دانشگاه یاسوج برگزار شد.

وی برگزاری همایش آب و انرژی را یکی از برنامه‌های خوب انجام شده در هفته پدافند غیرعامل دانست و گفت: در این همایش از بین مقالات رسیده ۱۰ مقاله برتر پذیرفته و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مؤمن‌نسب در پایان از تلاش خبرگزاری‌های رسمی استان، سایت‌ها و صدا و سیمای مرکز استان در پوشش مناسب برنامه‌های پدافند غیرعامل تشکر و قدردانی کرد.

 

منتشر شده در :2015/11/20 - 01:11|شناسه خبر: 18682 653 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه